EXO VE TEPKİLERİ: İSTEK TEPKİ

1.3K 23 22
                                    


BÖLÜM 2

Elbise bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbise bu

Biz bir davete katılacağızdır biasımız olmadan ona bundan daha önce bahsetmeyiz ve üstüne üstlük açık saçık elbise giyersek biasımız hayırdır bu kılıkla nereye der ve bizde sanane dersek tepkisi!;

Lay:Seni görünce! Ağızına bir yudum aldığı filtre kahvesini püskürtürdü. Ve Aman Tanrım! Çok güzel çok sexy görünüyorsun da bugün özel bir günde mi ben yine hatırlamadım! Yoksa bana sürpriz mi yaptın!

Sen: Bir sakin olur musun? Sen önce! Hayır canım bugün yıldönümümüz değil! Özel bir açılışa davet edildim oraya gidiyorum!

Lay : Nasıl yani! Bundan bana daha önce bahsetmedin! Yoksa ben mi unuttum!

Sen: Hayır Lay! Ben yanlız davet edildim! Tek başıma gideceğim!

Lay: Bensiz davete gideceksin üstelik bana sormadan benim fikrimi almadan! Bunları geçtim ama bu kılıkla seni bir yere göndereceğimi sanmıyorum! Bu saatte tek başına bir yere gidemezsin! Üzgünüm Zorluk çıkarma! Der ve döner arkasını TV izlerdi...

Luhan: Hayırdır parti mi? Yapıyoruz yoksa bu gece erkeğine bir jest mi yapacaksın!

Sen: Hayır bu hazırlık sana değil hiç ümit etme!

Luhan: Anlamadım! kimeymiş çok merak ediyorum!

Sen: Bir davete!

Luhan: Allah Allah! Bak sen! Peki benden izin aldın mı?

Sen: İzin mi? Almam gerek? Komik olma!

Luhan: Asıl sen komik olma! Git üzerini değiştir adam akıllı birşeyler giy! Benim sinirimi bozma!

Sen: Haydi gelip çıkartsana! Seni korkak! Anca artistlik yapmayı bilirsin sen?!

Luhan: Artistliği şimdi görürsün sen! Deyip elbiseni parçalar ve şimdi çok güzel oldun! Git haydi geç kalma derdi!!!

Soo:Evde çıplak dolaşıp durma gören olacak! Benim başımı belaya sokma! Git üzerine kapalı şeyler giy! Derdi...

Sen: Saçmalama ya! Bu benim gece kıyafetim ve bununla bir davete katılacağım.

Soo: Başka? Bana sormadan ben olmadan gecenin bir yarısı çıkacabileceğini mi sandın?

Sen: off Soo! Bunaltma beni! O davete katılmam lazım! Çekil şimdi önümden geç kalacağım!

Soo : Ne geç kalması! Sen bu davete bu gece katılamayacaksın! Şimdi git üzerini değiştir ve yat uyu! Sabah konuşuruz!! Derdi

Tao: Islık çalardı ve yine fıstık gibisin! Benim için böyle giyinmen hoşuma gidiyor! Keşke benim de haberim olsaydı bir hazırlık yapardım!

Sen: Ben senin için hazırlanmadım! Bir yere gideceğim!

Tao: Şaka değil mi? Sırf beni sinirlendirmek için yapıyorsun! Biliyorum! Tamam sen kazandın! Şu an çok sinirlendim!

Sen: Hayır Tao! Ben ciddiyim! Partiye gidiyorum! Beni bu gece bekleme! Der ve eğilip yanağına öpücük kondurmak istersin fakat seni hafifçe ittirip

Tao : Pardon ama! Sen beni enayi mi sandın!? Diğer adamlar gibi geniş olmamı falan mı bekledin! Ben anlamadım! Bu partiye seni tek başına göndermem! Boşuna hazırlanmışsın! Git o yüzünü yıka bir daha da benim fikrimi almadan kendi başına birşeyler yapma!

Yeol: Hayırdır! Nereye??

Sen: Bir partiye davetliyim! Oraya gidiyorum!

Yeol: Hadi ya! Ben gönderecek miyim? ki seni! Üstüne başına bak adamlar kumaştan tasarruf etmek için elbiseni fazla dikmek için uğraşmamışlar! Bir Kova dolusu boya kutu içine girip çıkmışsın! Ve bu halde gitmeyi düşünüyorsun yani!

Sen : Yeter Yeol! Bir günde keyfimi bozma beni rahat bırak!

Yeol: Yeter ha! Ben seni huzursuz ediyorum demek! Tamam sana bir şey demiyorum artık! Ne halin varsa gör! Nereye gidiyorsan git umurumda değilsin! Bu evden çıktığın zaman herşeyi bitirmiş olacaksın derdi ve evden çıkar giderdi...

Minseok: Hayatım üşüteceksin! Nesen böyle giyindin? Yaramazlık mı yapacağız??

Sen: Hayır bebeğim! Bir yere gidiyorum!

Minseok: Bu elbiseyle mi!?

Sen: Evet! Elbisemin nesi var Allahıskına!

Minseok:Bir de utanmadan soruyor musun? Sen giyinmeyi unutmuşsun ki! Giyecek adam akıllı birşeylerin yok muydu? Bunu giydin!!

Sen: Beni en güzel göstereni buydu uzatma işte!

Minseok: Sen ne diyorsun ya? Saçmalama da akşam akşam kalbini kırmayayım!

Sen: Seninle hiç uğraşamam! Ben gidiyorum!

Minseok: İyi sen bilirsin! Bir daha da bu eve gelme sakın derdi ve odasına çıkıp uyurdu...

Kai: Bir yere mi gidiyorsun!?

Sen: Evet! Davete!!

Kai: Öyle mi? Sana gideceğini kim söyledi??

Sen: Yapma Kai! Gidip geleceğim abartma!

Kai: Hayır gitmeyeceksin!! Bu gece beni memnun edeceksin! Çık odaya ben 5 dkya gelirim! Derdi ve sende gidemezsin!

Chen: Bu ne güzellik? Bir yere mi gidecektik?

Sen: Hayır ben gidiyorum!

Chen : Oldu başka? Sen anlat ben dinliyorum! Derdi ve

Sen: Dalga geçme! Çıkmam lazım sonra görüşürüz!

Chen: Seninle bu saatten sonra görüşmeyiz artık! Sen git keyfine bak! İstediğin gibi eğlen! Ama ben bundan sonra yokum der ve seni terkederdi..









EXO VE TEPKILERI 04Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin