EXO VE TEPKILERI 04

2.9K 40 10
                                    


Öteki sayfamızda tepki sınırımız dolduğu için buradan devam ettiriyorum!!! ❤❤❤❤

Tepki , 2:

Biasinizin ailesi sizden hoşlanmamıştır ve oğluyla birlikte olmanıza izin vermezdi! Ve size yüklü bir meblağ da para teklif ederlerdi! Ve siz de kabul etmezdiniz. EXO'ya hiç bir şey söylemeden çeker giderdiniz! Ve bir gün sizi bulursa! iste tepkisi;

Suho: Onunla bir müzede denk gelirdiniz) Ve o tarihi şeylere o kadar dalmıştır ki senin orada olduğunu bile farketmezdi..

Yeol: Onunla bir pub da karşılaşırdınız ) Senin orada olduğunu ya kokundan ya da hissettiği için mi desem bilmiştir ve barmenin önündeki loş ışık vuran iskemlesinden doğrulurdu ve adımlarını piste doğru cevirirdi ve onu her kesen kızın elinden tutarak onları piste çıkarırdı ve gözünün içine bakarak dans ederdi.. 


Minseok: Onunla starbucks da denk gelirdiniz) Ve seni karşısında gören Xiumin, hiç birşey demeden bkynuna atlardı. Ve " Tanrıma çok şükür, Seni sonunda buldum! Bunca zaman nerelerdeydin derdi ve konuşmana izin vermeden dudaklarını seninkilere kenetlerdi.... Yavaşca dudaklarınızı ayirirdiniz ve  Bir daha bana birşey söylemeden gitme derdi ve kolkola girip evinize giderdiniz....

Lay: Caddenin öbür ucuna geçmek için ışıklarda beklerken, Lay o sırada motosikleti ile önünde dururdu. Ve " Seni tanıdığından emin bakışları ile süzerdi ama seni birine benzettiğini düşünürdü.. Ve ikinizde ayrı yollara giderdiniz....

 Ve ikinizde ayrı yollara giderdiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Döneceğim...

EXO VE TEPKILERI 04Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin