Biasimizla dışarıda dolaşırken fanlari onunla birlikte fotoğraf çekinmek için önümüzü keserdi. Ve bizde bir rahat dolaşamazdık.. Ve sabrımız taşardı ve fanlara "Yeter artık ya! cekilin şuradan! sabahtan beri yettiniz " diye bağırırdık ve biasımızı da aralarından çekiştirirsek işte tepkisi;Kai: Adın sen ne yapıyorsun Allahaşkına!! onlar benim fanlarım ve onlara çok kaba davrandın! şimdi gidip özür dile derdi...
Kris: Kızım sen manyak mısın? kafayı mı? yedin? diye sana bağırırdı...
Baek: Bırak be! diye bağırıp kendisini senden kurtarırdı. Sen gideceksen git! Ama ben kızlarımın yanına gidiyorum!!! derdi ve seni hiç takmazdı...
Soo: Deli kız! derdi ve fanlara dönüp iki kolunu yana açarak "Çok üzgünüm " derdi ve oradan uzaklasirdiniz...
Sehun: Allah seni kahretmesin ! sen ne yaptığını sanıyorsun? öyle kafanın estiği gibi davranamazsın derdi ve yanından ayrılır giderdi...
Suho: Pardon ama! ben bir starım! eğer bunu kabullenemeyeceksen! şimdi gidebilirsin! derdi...
Luhan: Oha! cüş! yuh artık sana! gerçekten diyecek birşey bulamıyorum Allah bildiği gibi yapsın seni der ve giderdi...
Yeol: Bu hareketin onun hoşuna giderdi ve "Senin şu sinirli hallerin beni benden alıyor! çok tatlısın! derdi ve tenha bir sokağa girdiğiniz de seni köşede sıkıştırır ve dudaklarına kenetlenirdi...
Tao: Demek canın heyecan ıstiyor! ozaman hazır ol sana heyecanın en güzelini yaşatacağım deyip sırıtırdı...
Minseok: Bu yaptığın hiç doğru birşey değil! Seni ayıplıyorum! derdi ve canı sıkıldığı için yanında pek durmazdı..
Lay: Sana böyle davranmak yakışıyor mu? hiç benim sevgilim gibi davranmıyorsun? Kusura bakma ama ben onların gönlünü almak yanlarına gideceğim! derdi ve seni tek başına bırakırdı...
Chen: Fanlarıma karşı böyle davranamazsın! kendine gel! diye seni uyarırdı...