3. Ve son tepki;
Biasinizin ailesi sizden hoşlanmamıştır ve oğluyla birlikte olmanıza izin vermezdi! Ve size yüklü bir meblağ da para teklif ederlerdi! Ve siz de kabul etmezdiniz. EXO'ya hiç bir şey söylemeden çeker giderdiniz! Ve bir gün sizi bulursa! iste tepkisi;
Luhan: (Onunla bir avm de karşılaşırdınız) Ve kolundan tutup seni hırpalardı... Suratına tükürüklerini attira attira "Sürtük" diye bağırırdı... Ve seni bırakıp Şimdi git derdi...
Kris: Onunla bir festival de karşılaşırdınız ) Ve gözünün içine baka baka oradaki kızlarla oynaşırdı...
Kai: (Bir house partisinde karşılaşırdınız) Kai müziğin ritmine kendini kaptırmış ve deli gibi tutkuyla dans ederdi... Kafasını kaldırıldığında senin de oraya gelmiş olduğunu görürdü. Ve emin olmak için gözlerini ovusturur ve tekrar sana bakardı.. Ve artık senin olduğuna emin olurdu. Ve Seni de sahneye çekerek dansına katardı. Ve simdi nereye gideceksin acaba deyip o mekânın bir odasına sokardı ve Aman sabahlar olmasın deyip sabaha kadar dance ederdiniz... ( Fesatlasabilirsiniz)
Chen: (Onunla bir pub da karşılaşırsınız) Ve Senin oraya geldiğin sırada Chen de en sevdiğiniz lights out şarkısını söylüyordur. Ve onunla göz göze geldigin de iskemlesinden kalkarak yanına doğru gelirdi ve ellerini tutup " Seni aramadığım, sormadığım yer kalmadı! Tükendim artık! bir daha lütfen beni bırakıp gitme derdi ve dudak dudağa gelirdiniz...