EXO VE TEPKİLERİ :İSTEK TEPKİ

1K 33 43
                                    

Kadın yazarların en iyisi, en güçlüsü canım @mianeoy_z15 güzel fikirlerinden bir tanesi ☺️❤️ çok teşekkür ederim canım benim ❤️❤️❤️


Baba olmalarına 3 gün kala merdivenden düşüp bebeği düşürürsek tepkileri;


Kai :  Haberi alır almaz olduğu yerde kendini salıp yere bırakırdı.  Ve elleriyle kafasına vurup "Tanrım!  Beni neden evlad acısıyla sınıyorsun?" derdi. Ve dizlerine kapanıp ağlardı.

Kris : Sinir krizleri geçirirdi. Ve tüm sinirini doktordan çıkartırdı. Ve " Sen ne diyorsun? Seni sakat! Benim kızım yaşıyor? Senin onu öldürmene izin vermeyeceğim! Bana bu hastanenin en iyi doktorunu getirin! Benim biricik kızım ölmedi! Bu aptal herif ne dediğini bilmiyor! Bak görürsünüz o doktorda benimle aynı fikirde olacak!  Derdi ve onu sakinleştirmek çokta kolay olmazdı.

Soo : Olduğu yerde donup kalırdı. Ve senin yanına gelip otururdu ve ellerini tutup "" "Oğlumuzu 3 gün sonra kucağıma alacaktım! Bunun için ikimizde çok heyecanlanmıştık! şimdi de gelip bana onun öldüğünü söylüyorlar! İnanılır gibi değil! Şaka gibi! Derdi. Ve ellerine kapanıp ağlardı...

Yeol : Hastaneyi birbirine katardı. Ve" Ne demek bebeğin öldü! Sizin akıllarınız gitmiş! Lütfen bir daha bakın oralarda bir yerlere saklanmıştır benim oğlum! Siz görmemişsinizdir! Derdi ve doktorun yanına diz çöküp "Size yalvarıyorum eşimin karnına tekrardan bakın! Oğlum oralarda! Lütfen!" derdi. Ve duvara yaslanıp hıçkıra hıçkıra ağlardı..

Chen: Tüm çığlıklarını içine atıp hastaneden ayrılıp kendini dışarıya bırakırdı. Ve bir süre hayalet gibi yürüyüp avazı çıktığı kadar bağırırdı. Ve gökyüzüne bakıp" Kızımı benden neden aldın? Onun ne suçu günahı vardı? Tanrım! " derdi. Ve yolun ortasına sırt üstü yatıp boş gözlerle gökyüzünü izlerdi....

Luhan: Ömür boyu senden nefret edecektir!!!

Lay: Gözyaşlarını tutardı. Ve senin olduğun odaya girip yanına otururdu. Ve saçlarını okşayıp yanağına öpücük kondururdu. Ve ellerine uzanıp onları sıkıca tutar ve koklardı.. Ve " Bunu sana nasıl söyleyeceğim! Bilmiyorum? Kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim! Şu an çok korkuyorum. Derdi ve göğsüne kapanıp ağlamaya başlardı. Ve" Kızımız öldü" derdi...

Tao: Olduğu yerde bayılıp yere yığılırdı. Ve. Uyandığında sinir krizleri geçirirdi. Ve ben sizden sakinleştirici falan istemiyorum! Benim eşimi görmem lazım deyip hastaneyi ayağa kaldırırdı. Ve hemşireler serumuma sakinleştirici enjekte edip onu uyuturlardı....

Baek : Doktorlara dönüp "Size göre söylemesi ne kadar kolay değil mi? Dalga geçer gibi" Oğlunuz öldü" demek ne kadar da basit! Utanmasanız öldü diye tebrik bile edeceksiniz! Yazıklar olsun siz duygularınızı ve insanlığınızı kaybetmişsiniz! Derdi ve ellerini duvarlara vurarak ağlardı....

Sehun: Bir ruh gibi yanına gelerek" Kızımızın o melek yüzünü göremeden kokusunu koklayamadan melek olmuş! Ta canımın içi sızlıyor! Bu çok acı verici! Derdi ve pencereden dışarıya bakıp ağlardı...

Suho: Hastaneyi birbirine katardı. Ve "Siz kızımın ölümüne neden oldunuz! Hepiniz katilsiniz! doktorlara bağırıp "Sizi dava edeceğim bu hastaneyi kapattıracağım bak görürsünüz! Kızımın katillerini sürüm sürüm süründüreceğim!" derdi. Ve parmağını doktorlara karşı sallayıp olduğu yerde tepinerek hıçkıra hıçkıra ağlardı...

Minseok: Hastaneye Annenizin geldiğini görür görmez ona doğru koşup sarılırdı. Ve gözyaşları içinde" Anne ben oğlumu babası olarak koruyamadım! Tüm olanlar benim suçum! Evladım sonsuza dek benden nefret edecek! Anne ilk defa bu kadar çok korkuyorum! Çaresizim şimdi karıma nasıl söyleyeceğim! Anne lütfen bana akıl ver deyip Annenizin eline kapanıp ağlardı....

EXO VE TEPKILERI 04Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin