EXO VE TEPKİLERİ: İSTEK TEPKİ

987 28 52
                                    


Sayılı olarak Canımdan öte sevdiğim o kendi öz kardeşimden farksız gördüklerimden birisin ve gerçekten benim için eşsiz biri canım kardeşim benim seni çok seviyorum ♥️♥️♥️♥️♥️ selma_nur_1903 fikir onundur. Birtanem iyiki varsın ♥️♥️♥️♥️



Biz arabamızla yolda giderken karşımıza birden biasımız çıkar ve bizde ani fren yaparak ona çarpmaktan son anda kurtuluruz. Biasımız tepkisi ;

Kris: Önüne baksana Lan! Ayı! Diye bağırırdı. Ve arabadan senin indiğini görünce senin bir adam olduğunu sandığını ve o yüzden hakaret ettiğini söyleyip senden özür diler ve hızlıca yanından uzaklaşırdı...

Soo: Hayvan herif diye bağırıp arabana vururdu.. Ve sana parmak sallayarak "İn Lan arabadan göt herif!" derdi.. Ama senin bir kadın olduğunu görünce senden özür dileyip "Hanımefendi neden önünüze bakmıyorsunuz? Araba kullanmayı bilmiyorsanız! Size önerim bir daha trafiğe çıkmayın! Lütfen derdi. Ve yanından uzaklaşırdı..

Lay: Elleriyle gözlerini kapatıp yol ortasında beklerdi. Ve sen yanına giderek" Beyefendi iyi misiniz? Diye sorardın! Ve Lay gözlerini açıp sana doğru baktıktan sonra bayılırdı..

Yeol: Hay ben senin! Derdi. Ve arabadan senin indiğini görünce "Hanımefendi siz ne yapıyorsunuz? Az kalsın beni öldürüyordunuz! Sarhoş ya da deli falan mısınız??" derdi. Ve sende ona çok sinirlenip "Siz bir kadınla nasıl konuşabilirsiniz böyle? Terbiyesiz! Derdin. Ve Yeol " Siz benim daha terbiyesiz yanımı görmediniz diye bıyık altından sırıtıp bir daha karşıma çıkarsanız sizin için hiç iyi olmaz derdi. Ve giderdi....

Luhan: Arabanın camına vurup "İn aşağıya " derdi. Ve karşısında seni görünce büyülenir ağzı dili tutulurdu. Ve sen onun omuzuna dokunup "Beyefendi birşryiniz var mı?" diye sorardın. Ve Lulu elini göğsüne götürüp kalbine bastırarak "Tam şurası ağrıyor sanırım kalp krizi geçireceğim" derdi. Ve onu eğer isterse bir hastahaneye götürebileceğini söylerdin. Ve o sana sadece telefon numaranı verirsen belki ağrısının dineceğini söylerdi...

Kai: Arabadan inip yanına doğru giderdin. Ve ona iyi misiniz!? Diye sorardın. Ve Kai seni süzerek içinden "Ne kadar güzel ve çok tutkulu bir kadın olduğunu söylerdi. Ve bakışlarını sana çevirip hayır anlamında kafasını sallardı. Ve özrünü tek bir şartla affedebileceğini söylerdi. Akşam yemeğine onunla çıkmanı isterdi.

Suho: Arabanın çarpmadıpına sevinip eliyle üstünü başını kontrol ederdi. Ve iyi olduğunu farkedince içi rahatlardı. Ve arabaya bakıp iyiki bu varoş külüstür araba çarpmadı yoksa millete rezil olurdum derdi. Ve arabayı senin kullandığını görünce "Sizin bir kadın şoför olduğunuzu anlamak zor değildi!" derdi. Ve bir dahaki sefere daha dikkatli olman için seni uyarır ve giderdi...

Sehun: Ehliyetini nereden aldın? Sen manavdan falan mı? Diye bağırırdı. Ve karşısında seni görünce "Siz ne yapıyorsunuz hanımefendi? Biraz önünüze bakmayı denesenize?" Derdi! Ve "Birden karşına çıktığını ve sonuçta fren yapıp durduğunu" söylerdin! Ve bıyık altı sırıtarak ellerini iki yana açıp birbirlerine vurup bravo! Ne kadar da! Dikkatli ve düşüncelisiniz! Bir de çarpsaydınız yani diye dalga geçerdi. Ve sana ters ters bakıp "Bir daha karşılaşmamızı umaraktan" deyip giderdi.

Chen: Geçen seferde ona çarpacakken dururdun. Ve Chen seni görünce "Yine mi! Sen? Ama bu kaçıncı! Senin benim canıma kastın mı! Var? Diye sana çıkışırdı! Ve sen ona" Yollarımızın aynı yere çıkması benim suçum mu? Yada sizin birden yola fırlamanız! Derdin. Ve Chen sana sinirlenirdi ve ama birşey demezdi ve giderdi...

Tao: Yolda durup arabadan inmeni beklerdi. Ve karşısında seni görünce biraz donup kalırdı. Ve sen ona iyi misiniz!? Derdin. Ve o sana iyi olduğunu bu karşılaşmanın bir kader olduğunu ve sizi bu şekilde birleştireceğini düşünürdü. Ve lafı uzatmadan numaranı isteyip giderdi. 

Baek: İn arabadan diye sana işaret çakardıı. Ve seni görünce "Afedersin ben seni bir beyefendi sanmıştım! Kusura bakmayın! Derdi. Ve ona" İyi olup olmadığını "sorardın! Ve ona sana iyi olduğunu gidebileceğinizi söylerdi. Ve o da oradan uzaklaşırdı....

Minseok: Ona çarpmışsınız gibi yapıp kendini yere atar ve bileğini tutarak" Off çok acıyor! Sanırım kırıldı! Derdi. Ve sen hemen telefonu eline alıp ambulansı arardın fakat hemen telefonu kapatmanı söyler ve geçti derdi. Sen de birşey anlamamış gibi ona bakardın. Ve Minseok "Sizden özür dilerim! Ben sadece numaranızı almanın yolunu deniyordum!" derdi. Ve sende ona numaranı verip giderdin...

EXO VE TEPKILERI 04Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin