#4-Sasha

761 51 9
                                    

Yemek yerken Brad'e bakmamaya çalıyordum. Beş dakika önce yakınken şimdi uzaktık. Tris benimle konuşmuyordu. Bende ısrar etmemiştim. Brad ile göz göze geldiğimizde yanaklarım utançtan kıpkırmızı olmuştu. Birbirimize bakmaya başlamıştık. Bana göz kırptı ve yemeğine geri döndü. Gözlerimi ondan ayırdığımda Tris'in bize baktığını gördüm. Umursamadan önüne döndü bende gözlerimi devirdim.

***

Onlar fifa oynarken izliyordum. Connor kaybetmişti. Ve bunu kabullenemiyordu. Yanlarına gidip Connor'un omzuna başımı koydum. "Üzülme sarışın sende sonra kazanırsın. Sizde üstüne gitmeyin çocuğun" Onlara dönüp hepsine teker teker bakmaya başladım. "Lisa sen onun tarafina mı geçtin? Bilerek yapıyorsun değil mi Con?!" James ile Con tekrar kavga etmeye başladı. Sonra Con James'i kovalamaya başladı. Telefonuma gelen mesaj sesi ile irkildim.

YUKARI ÇIK

Gönderen:Marul Kafa

Suna bakar mısınız? Gelmiş bana emir veriyor. Odama çıkıp kendimi yatağa bıraktım. Şimdi biz Brad ile sevgilim miydik???Su içmek için aşağı indim. Biliyorum Brad Bey yukarı dedi ama su içmeliyim. Benimde ihtiyaçlarım var! Işığı açmam ile karşımda Brad'i gördüm. "Tanrım beni çok korkuttun Marul Kafa!" dediğimde gülümsedi ve bana yaklaştı "Sakin ol. Benden başka kim olabilir ki?" Gözlerimi devirip mutfaktan çıkmak için arkamı döndüm. " Lisa? Biz şimdi...Neyiz?" Sen beni korkutanın sonucunu göreceksin Kıvırcık! " Bugün olan yakınlaşmamız yanlıştı. Bir anda oldu ve..Daha fazlası olamaz Brad" yüzüme kırgın ifadeyi takinarak kafamı aşağı eğdim. "Ama ben sanmıştım ki... Sende bana karşı birseyler hissediyorsun..." Ben gülmeye başlayınca durdu ve beni süzmeye başladı. "Bir dakika sen....Hiç komik değil Lisa. Neredeyse ölüyordum." Tamam şimdi ne diyecektim? Yanlış anlama sana aşığım galiba bende sana. Bana dokunduğunda ölmemek için Tanrıya dua ediyorum. Senin yüzünden en iyi arkadaşım ile kavga ettim. Ama sorun değil. Ben bunları düşünürken Brad çoktan bana yaklaşmıştı. Gözümün önüne gelen saçı eli ile kulağımın arasına soktu. "Seni seviyorum..." İçimden eminim öyledir desemde sadece gülümsedim. Geri çekildiğimde bana şaşkınlıkla baktı. Çünkü Tris gelmişti. Ve daha buna hazır değilim. "Sasha gelmiş. Ziyarete" Kelimelere vurgu yaparak söylediğinde korkmustum. Kimdi ki? Tris elini omzuna atarak beni salona doğru götürdü. Sasha dedikleri kız bu olmalıydı galiba çünkü çok güzeldi ve çocuklar onun söylediği herseye gülüyordu. Bu benim sinirimi bozuyordu. James yanıma gelip konuşmaya başladı "Bu da....Bizim prensesimiz!" Dediğinde şeye gulerken ben sadece baktım. James ortamı düzeltmeye çalışmıştı ama olmamıştı. Yarım saattir burdayım ama o kız ile konuştular biraz burunları sürtsün. "Gel sana bisey göstereceğim" James hızla kalkıp Sasha'yı odadan uzaklaştırdı. Bende ayağa kalmıştım ki Brad elimi tutup beni durdurdu. " Nereye? " " Biraz yalnız kalmalıyım" dedikten sonra odama çıktım.

O kızı hiç sevmemiştim.

Aslına bakılırsa bir numaralı düşmanım.

Brad nasıl olurda o kıza güler.

Hadi toplanıp oldurelim.

Ne saçmalıyorum ben?

Kapı açılınca irkildim ama belli etmeden yatakta oturmaya devam ettim. Karşımda sıraya dizilmişlerdi. "Özür dileriz " Hepsi bir ağızdan konuşunca gülümsedim.

" Sasha'yı bekletmeyin." Dedim. İŞTE BÖYLE LİSA!

"O gitti" James konuşunca histerik bir kahkaha attım. " Gelmenizin sebebi belli oldu " 2-0 YÜRÜ BE LİSA! KİM TUTAR SENİ!

"Bizi Lisa ile yalnız bırakır mısınız? " Brad böyle söyleyince herkes şaşkın bir şekilde bize baktı ama sonra odadan çıktılar. "Sasha'yı kıskanma Lisa onunla aramda hicbirsey olamaz."

Tamda dudaklarıma uzanırken çocuklar onu çağırdı. Brad gidince telefonuna mesaj geldi. Hiç tereddüt etmeden açtım.

O kız yüzünden konusamamistik. Seni özledim Simpson. Bana şarkı söylemeni.... Bugün baş başa olmaya ne dersin. Evimde...Seni bekliyor olacağım

Gönderen:Sasha

Bu bir şaka değil mi? Ne sanıyor kendini ne sanıyor?

Sakin ol Brad söyledi aralarında birsey yok.

Brad odaya gelince hicbirsey olmamış gibi ona baktım. Telefonu eline aldi ve kaşlarını çattı. " Benim biraz işim var sonra görüşürüz. Akşam geç gelebilirim" dedikten sonra hızla odadan çıktı. Bende hızla kendimi yatağa attım.

Hani beni seviyordu? Şimdi ciddi ciddi gitmişti değil mi?

Belki de başka biryere gitmiştir. Olumlu düşünmeliyiz. Ama mesajı okuduktan sonra gitti. Birde akşam geç gelirim dedi.

Ağlamaya başladım. Hep böyle oluyordu. İnsanlara güvenmek beni öldürüyordu. Ama hep bunu yapıyorum.

"Biz yemeği dışarıda yiyeceğiz geliyor musun? " Tris kapıdan kafasını çıkartarak konuştu. " Ben uyucam Tristan" olumlu anlamda kafasını sallayıp gitti.

Ama hala Brad'e inanamıyorum. Bunu yapmaz değil mi? Onunla eğlenmek için mi gitti? Acaba suan ne yapıyordu? Gerçekten onunla o iğrenç şeyi yapacak mıydı? Duygularım suan tamamen karışmıştı.

Herşeyden, herkesden özellikle Brad'den nefret ediyordum. O Kıvırcık saçlarını kesip ona yedirmek istiyorum. Biliyorum çok fantezik birsey ama suan onların ne yaptığını bilmemek Beni bu hale getiriyor.

Belki de ona gitmemistir. Kim bilir?

Gelen mesaj ile hızla telefona yöneldim.

Brad ile eğlenmemiz seni uzduyse ne mutlu bana...

Bu mesajı gonderen Sasha'dan başkası olmazdı...

Merhaba yb erken geldi. Eğer böyle erken gelmesini istiyorsanız vote ve yorumlarınızı arttırın. Aksi taktirde yb Nisanda gelir...

Kıvırcık HayallerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin