#11 - Kim geldi?

623 49 10
                                    

"LA LA LALALALAAAA BİR ŞARKI SÖYLE!"

Kafayı yemiş gibi davranıyorum. Evde tek olunca öyle oluyor. Aslında evde değil odada yalnızım. Hey ben 15 yaşındayım! Benimle ilgilenin! Evet onlardan 4 yaş küçüğüm. Telefona gelen mesaj sesi ile irkildim. Ama ben değil Brad'in Telefonu....

Sizi YouTube'da gördük. Hepiniz tatlisiniz ama özellikle sen....Tanrım mükemmelliğin eş anlamlisisin. Lütfen beni takip et ve mesajlarima cevap ver. O Lisa'dan da nefret ediyorum. Sana yakın olması beni bitiriyor. O kız ile aranda ne var? Cevap verirsen sevinirim:)♥♥♥

Demek hayranları var. Ve benden nefret ediyorlar. Ben çok meraklıyım size! Bir de soruyor! Sevgilim var mı? Ha var mı? Bugün çekeceğimiz videonun sonunda kendimizi tanıtıcaktık, evinizin fln gösterecektik. Üç gün sonrada yorum yapan adam ile de sözleşme imzalayacaktık. Ben o videoda Brad'in dudaklarına yapışmassam adım Lisa değil. Bu kıza inat herseyi yapabilirim. Hey hey hey! Fesat anlamayın!!!

"BRAD! TELEFONUN!"

Yanıma gelip eline aldı. Kaşlarını çattı ve anlamaya çalıştı. Mal neresini anlamadın?

"Önemli birsey değil"

Nah değil...

Trip atmak istercesine arkamı döndüm. Elime bordo ruju aldım ve sürmeye başladım. Hazırlanmalıydım. O kız görecekti.

"Böyle koyu ruj sürersen ben duramam ama"

O yüzden sürüyorum gerizekalı...

"Durma o zaman"

Sen istedin der gibi baktıktan sonra beni duvara yasladı.

"Öpüşemiyorsun güzelim"

"Daha 15 yaşındayım ben!"

"Ilklerin benden olacak o zaman"

Eli tişörtümün içine gittiğinde kalbim deli gibi atıyordu. Belki de bu yanlıştı. Bu yaşta yapmam hataydi. Ona karşı koyamıyordum. Bedenim şuan ona aitti. İstediği herşeyi yapabilirdi.

Tişörtümü çıkartıp beni yatağa attı.

"Bugün sana dokunmama izin verir misin Lisa?"

Cevap vermedim sadece yutkundum. Dudaklarını boynuma sürtmeye başladı. Dilini üzerimde gezdirmeye başladığında inledim. Çocuklar alt kattaydı. Bunu yapmak ne kadar doğruydu?

"Aşağı inmeliyiz"

Kafasını olumlu anlamda sallayıp elimi tuttu. Aşağı indigimizde çoktan başlamışlardı.

"Bu da Brad solistimiz. Eee tabi Lisa da va--"

Ellerimize bakıp sırıttılar.

"Siz çıkıyor musunuz?"

"Sana nasıl çıkma teklifi etti?"

Evet bana teklif etmemişti. Sadece öpüşmeye falan başlamıştık. Sonra da sanki sevgili gibi davranmaya...

"Aslında kendisi çıkma teklifi etmedi daha"

Elini bırakıp göğsümde birleştirdim.

"Hey! Kamera önünde kavga etmeyin."

Kavga edebilirdim. Benim için sorun değildi. Şuan evi bile terk ederim o kadar yani!!!!

"Tamam bebeğim ederim bu kadar abartmana gerek yok "

"Şimdi ben mi suçlu oluyorum!"

Gözlerimden dökülen yaşları sertçe sildim.

"Gidin başımdan!"

Hızla yukarı çıktım. Kendimi yatağa bıraktım. Tamam biraz abartmıştım. Ama haklıydım. Belki de o benimle oynamıştır. Böyle şeyler düşünemem. O beni seviyor. Onun sevgisinden tereddüt edemem.

"Lisa Özür dilerim bebeğim. Unuttum gerçekten. Yemin ederim en güzel teklifi edeceğim. Yalvarırım bana bak."

Gözlerimi ona çevirdim. Bakışları o kadar masumduki...

"Hadi aşağı inledim tatlim"

***

"Aslına bakılırsa buraya çok fazla gelmezler"

"Hey burası mutfak! Buraya kadınlar girer!"

Mutfağa son kez bakıp güldükten sonra gülmeye başladık. Bulaşıklar çok fazlaydı.

Con Kamerayı karşımıza koydu ve bana döndü.

"Sana birsey sormak istiyorum. Bana twitter üzerinden gelen sorulardan biri..Saçının hepsini boyayacak mısın?"

Evet saçlarım ile ilgili çok soru vardı.

"Evet ama bu sefer pembe olacak sanırım"

Brad'e gülümseyip elini tutmaya başladım. Elimi avuclarinin içine aldı. Ve beni kendine çekti.

"Peki Brad senin saçın gerçekte--"

"EVET CON!"

Hepimiz gulerken o bize komik değil bakışı atıyordu. Başımı göğsüne koydum. O ise Çenemi okşuyordu. Kamera bizi de çekiyordu. Ama bu ikimizinde umrumda değildi. Dudaklarını boynuma sürtmeye başladı. Daha ileri gitmek istiyordu ama suan zamanı olmadığını biliyordu....Umarım....

"Pekala bu kadar yeter sorularınız için sosyal paylaşım sitelerinden bize ulaşabilirsiniz. Hoscakalin!"

Kayıdı durdurup youtube yükledik. Bakalım o sürtük ne yapacak? Sevgilisi olan birine asılmasın bir daha!

Anında beğeniler ve yorumlar geldi.

Çok yakışıyorsunuz:)

Brad'den uzak dur sürtük!

Brad o kız sizin için fazla küçük bizimle paylaşabilirsiniz...

Çok fazla yorum vardı. Sadece bunlara bakabilmistim. O kız daha izlememisti demek ki. Hmmm peki no problem.

"NE DEMEK LİSA'YI BİZİMLE PAYLASABILIRSINIZ!?"

Hani olur ya Brad paylaşmak. Anlarsın yani...

"Boşver"

Homurdanmaya başladı. Ben ise saçı ile oynuyordum. Kapı çalınca Con koşarak gitti.

"Ay kim geldi acaba. Umarim bana süpriz yapıp pizza söylemişsindir."

Böyle umutla gitti fakat sonrasında....

"Siktir" sesi geldi. Kim gelmişti?

Uzun bölüm yep! Yeni Hikayeme profilimden ulaşabilirsiniz!

15vote-yorum yb gelir!!!!

Kıvırcık HayallerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin