"Tamam"
"Neye tamam Brad?"
"Arkadaş kalmaya. Asla yakınlaşmamaya.Tamam"
Söylediği kelimler kafamda yankılanıyordu. Nasıl hemen kabul ederdi? Bu kadar basit miydi? Yataktan kalktım. Ve odadan hızlı bir çıkış yaptım.
James'i görünce ona sıkıca sarıldım. En azından biraz rahatlamıştım.
"Arkadaş kalalım dedi. O kadar şeyden sonra ancak bunu söyledi"
"Tamam geçti...Sakin ol"
Brad odadan çıktı. Ama James'e sarılmaya devam ettim. Tabi bir el beni çeken kadar. "Neden. Ona. Sarılıyorsun?" Brad ve O yine Brad....
"Bir arkadaşa göre çok fazla yakın davranıyorsun Brad. Lisa istediği kişi ile istediğini yapar. Bu seni ilgilendirmez"
James hepsini tek solukta söyledi. Brad'in ise tek yaptığı kolumu daha çok sıkmak oldu.
"Sonra konuşacağız"
Dedi ve gitti. Bende odama girdim ve kendimi yatağa bıraktım.
***
"Geri geleceğim Tristan"
"Fazla kalma ama..."
"Cehenneme gitmiyorum lanet olası anneme gidiyorum" Hepsi gulerken Tristan almaya başladı.
"Seni özleyeceğim."
Brad'in haberi yoktu. Yani tüm gün boyunca odasından çıkmamıştı. Bende yanına girmemiştim. Hepsine teker teker sarıldım. Sonra Çantami alıp evden çıktım.
Annemin yanına gidip bir iki gün sonra geri gelecektim ama Tris abartıyordu.
Camdan dışarı bakan Brad'i gördüm. Kaşlarını çattı ve anlamaya çalıştı. Ben ise el salladım ve taksiye bindim.
***
Sadece iki gün annemde kalmıştım ve Tris her dakika arıyordu. Bende geri dönmeye karar vermiştim. Kapının önüne geldiğimde derin nefes alıp içeriye girdim. Kanepenin üstünde bir not vardı.
Eğer suan eve geldiysen ki iki gün oldu artık gel. Bizde evde değiliz. Dışarı yemek yiyoruz. Brad evde.... Bak bu sefer gel çünkü her dışarıya çıktığımda yazmaktan sıkıldım.
Asıl biz sıkıldık Tristan.
Kapa ceneni Connor.
Brad ile evde yalnız olacaksın iyi davran sen yokken çok kötüydü.
Konumuz bu değil James herneyse seni seviyorum Lisa♥Bu çocuklar beni guldurmeyi gerçekten başarıyorlardı. Onlar varken üzülmek imkansız oluyordu.
Odama bavulumu koyup Brad'in olduğunu düşündüğüm mutfağa gittim. Evet düşündüğüm gibi...
Elinde şişe... Gitar ile bir şeyler yapıyor.
"Brad"
Bana bakmadı bile ama bu sefer olmayacaktı. Konusacaktik. Yani benim fikrim buydu....Dolaptan bir şişe daha çıkartıp yanına oturdum şaşırmıştı. Ben bile kendimden bunu beklemezdim. Tamam içki içerim bana özel günlerde öyle durup dururken değil...!
Aniden dudaklarıma yapışınca gülümsedim aklıma şahane bir fikir geldi!! Dudaklarımızı ayırdım.
"İddaya girerim ki beni öpmeden üç gün duramazsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık Hayallerim
Hayran Kurgu"Sen 20'sin ben ise 16" "Biliyorum şimdi evlen benimle!"