SEZON FİNALİ

552 48 8
                                    

Gözlerimi açtığımda başım ağrıyordu. Ne olmuştu, neredeydim bilmiyordum. Kafamı kaldırdığımda yanımda yatan, serumlara bağlı olan Brad'i gördüm. Ayağa kalkıp yanına gittim. Saçlarını karıştırarak onun ile olan günlerini hatırladım. İlk geldiğimde umursamaz davranmıstı. Sonra yakın ve samimi davranmıstı. Arkadaş gibi....

Bana Sasha ile çıktığını soylememisti. Connor 'dan öğrenmiştim. Hatta onun ile yattığını....

Daha 15 yaşında olmama rağmen bana hiç hissettirmemişti. O masum kız gitmişti. Onun yerine yeni Lisa gelmişti.

"Nereden buldum seni?" Dedim gülümseyerek.

"En yakın arkadaşının evinden..." Gözlerini hafif bir şekilde açtı. Güldüm. Kalkmıştı. Beni bırakmamıştı.

Ona baktım. Baktım. Baktım. Hep birbirimizi üzüyorduk fakat sadece birlikte mutlu oluyorduk.

"Sapık gibi beni mi inceleyeceksin?"

Hem hasta hem ukala....

"Hasta değil misin sen?"

"Evet. Eski sevgilim beni öldürmeye çalıştı. "

Dudağını büktüğünde kaşlarımı çattım. Sanki ben dedim onunla çık diye.... Hem zaten yakışmıyorlar. Brad esmer o sarışın. Hiç olmamıştı.

Gülmeye başladı.

"Brad sus. Bak hasta falan dinlemem ---"

"Ne yaparsın?" Dedi meydan okurcasına.

"Bilemem artık." Gözleri koyulaşmıştı. Kesin cinsel birşey düşünüyor. Yok canım daha neler!

"Eve gitmek istiyorum."

"Ben doktorun ile konuşup geliyorum." Dedim ve dışarı çıktım.

***

Dudaklarımı büzdüm.

"Ver şunu aptal şey!"

Havuza giremiyordu ve bunun acısını benden çıkarıyordu.

"Ben de geliyorum." Dediğimde Hayır dercesine baktı. Üstümdeki elbiseyi çıkardığımda;

"Görüntü için Sağol tatlım " dedi. Hasta olmasa bitmişti. Ama neyse....

Gözlerimi kıstım.

Havuza atladığımda James yanıma geldi. Beni kucağına aldı ve;

"BRAD KIZ BENDE!" Dedi. Beni havuzun diğer köşesine gotururken Brad arkamizdan hem bağırıyor hemde küfrediyordu.

"Hiç değişmeyecek"

"Değil mi? Çocuk gibi" dedikten sonra dedikodu yapmaya başladık.

"Beni göremediği zaman LİSA! Diye bağırıyor." İnanmayan gözler ile baktı.

"LİSA! BEBEĞİM NEREDESİN?!"

Bundan bahsediyorum işte! Bu bininci bağırışıydı.

"Bence yanına gitmelisin " Con konuşunca hepimiz gülmeye başladık. Sadece yarım saat olmuştu. Ve sesi kısılacaktı.

"Bencede" dedikten sonra diğer tarafa yüzmeye başladım. Brad beni görünce derin bir oh çekti.

"Ne var Brad?"

Islak olmama aldırış etmeden beni kucağına aldı.

"Seni merak ettim. Neden onunla gittin?"

Yine başlıyoruz....

"Neden abartıyorsun?"

Onunla kavga etmek istemiyordum. Ama neden uzatıyordu? İlk dakika da kavga ediyorduk.

"Peki Lisa zaten benim yüzümden" diyip yüzünü yan tarafa çevirdi. Evet geliyor....Göz Yaşları...

Başımı Brad'in omzuna başımı koydum. Ve ağlamaya başladım. Nedenini bilmiyordum. Sadece ağlamak istiyordum.

"Bebeğim....Üzgünüm seni kırmak istemedim. "

"Seninle alakası yok. Ben... Sadece ağlamak istiyorum. O kadar..."

Kollarını belime doladı. Kokusunu özlemiştim. Elimi saçlarına geçirdim.

"Ne oldu sevgilim?"

Anlatmaliyim değil mi?

"Annem...Senin ile olama---"

"Şşş geçti." Dedi. Lafımı böldü. Ama hala ağlıyordum. Neden bitmiyordu?

"Beni bırakma..." Hıçkırıklarımın arasından bunu söyledim. Neden bu kadar büyümüştü?

"Lisa sakin olur musun?" Olumlu anlamda kafamı salladım. Ama olmuyordu.

"Lisa..." Korkmaya başladığı belliydi. İyiyim bile diyemiyordum.

"Hadi Odamıza gidip yatalim" Ayağa kalktığında göz yaşlarım bitmişti. Beni yatağa atıp kendide yanıma yattı. Başımı göğsüne koydum. Nefesini kulağıma ufledi. Elini kalçama koydu. Beni kendine çekti.

"Seni seviyorum sevgilim. Artık benimsin..."

Bu güzel sözler ardından uyumaya başladım.

....

"JAMES!" Diye bağırdı Brad yine... Yakın olmamızı istemiyordu. Ama sadece sarılmıştım.

"Ne?!" James gülmekten konuşamayınca ben konuştum.

"Bebeğim yanıma gel...."

Bu sefer Tristan gülmeye başladı. Tanrıya şükürler olsun ki Connor uyuyordu. Neden beni yanına istiyordu?

İtiraz etmeden yanına gittim. Beni anında yanına çekti.

"Neden bu kadar korumacısın?" Dedim sinirlenerek.

"Seni başkası ile görmek istemiyorum. Benimle gelir misin?" Dedi mahçup bir şekilde. Elini tuttum ve beni bahçeye götürmesine izin verdim. Tabii ki merak ediyordum. Beni kucağına çekti ve ellerini belime sardı. Cebinden küçük bir kutu çıkardı m. Bu neydi şimdi? Ya da ne içindi?

Kutuyu yavaşça açtığında içinden bir kolye çıktı. İçinde bir tarafı K.rengi diğer tarafı ise pembeydi. Hey ben o renge aşığım!!!!! Kolyeyi taktıktan sonra derin bir nefes alıp bana döndü.

"Bak Lisa" Beni gelecek kötü sözlere hazırlar gibi konuştu. Ben ise ona daha çok yaklaştım.

"Küçüksün.... Daha yeni yeni şeyler öğreneceksin. Bazen diğerleri sana daha cazip gelecek. Kavga edeceğiz yada..." dediğinde gözlerimi kapatıp açtım. Ve anında göz yaşları gelmeye başladı. Neyden bahsediyordu? Onu bırakmazdım. Asla....

"Beni sevmeyi bırakacaksın." Dediğinde sarhoş olması için dua ettim.

"Sadece....Bu günleri hatırlayıp yine yanıma gel." Ona sıkıca sarıldım. Saçlarıma minik öpücükler bırakmaya başladı. Ve o an anladım ki; Brad beni öperken bile incitmekten, kırmaktan korkuyordu....

EVET SEZON FİNALİ! YAZİN DEVAM EDECEĞİM! ZATEN BİLİYORSUNUZ BEN BU HİKAYEYE DEVAM ETMEYECEKTİM. AMA SİZDEN GELEN YORUMLAR İLE OLDU. TEK İSTEDIGIM OKUYORSANIZ BEĞENIN VE YORUM YAPIN! YAZİN DEVAM EDECEĞİM. HEM KURGUSU GÜZEL DEĞİL. DEĞİŞTİRECEĞIM. NEYSE ÇOK KONUŞTUM....

YORUM VE BEĞENİLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!!!!

TEOGDA BASARİLAR..!

Kıvırcık HayallerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin