Bu bölüm içime sinmedi sadece bekletmek istemedim. Yani kötü olabilir sorry;( Multi de bütün karakterler...
"Lisa Tanrım beni kıskanmaktan vazgeçmelisin." Güldüğünü görmesemde hissediyordum. Evet yanlış bir anlaşılma ve benim bayılmam. Ama çocukların haberi yok. Olmamalı da....
"Kapa ceneni. Konuşmuyorum senle. Küstüm" Kafamı çevirerek saçımı yana doğru attım.
"Ah peki sen trip at bende birazdan gelirim. İşim var."
Evet geçen günde gitmişti. Şimdi de gidiyor. Acaba nereye? Umrumda değil. Tris içeri girdi ve Brad çıktı.
"Uykuuuuucuuu"
"Neeee vaaarrr?"
Yanıma yattı. Ve beni gıdıklamaya başladı. Ben ise durması için yalvarıyordum. O ise devam ediyordu.
"Geldik prenses!" Connor beni kucağına alarak bahçeye indirdi. "Burada bir yere saklanırsın tamam mı? Gelirse koş. Sakın bekleme!" Kafamı olumlu anlamda salladım. Koltukları oturup beklediğim James geldi. "Brad de onun tarafina geçti. Sakın ona inanma!" Dedikten sonra geçti. Şuan resmen aksiyon oyunlarındaydık. Ve ben arada kalmıştım.
Bir el beni kendine çevirdi. "Hmmm demek prenses sizsiniz" Brad herzamanki hali ile karşımda idi. "Evet benim buyrun"
"Sizi kaçırabilir miyim?" "Bilmiyorum ben daha yakışıklı birini bekliyordum. Mesela..." "Mesela ne Lisa?!" Kıskanmıştı. "Mavi gözlü...." lafımı böldü yine "James gibi mi?" Evet beni ondan kiskaniyor nedenini biliyorsunuz. "Ah Hayır. Daha çok karşı evdeki çocuğu gördün mü? Onun gibi." "Bu kadar yeter." Aniden beni kucağına alıp omzundan sarkıttı. Ben ise onu yumruklamaya başlamıştım.
Tam arka Bahçeden dışarı çıkarken az önce kavga ettiğimiz çocuk geldi. Gerçekten de yakışıklı idi. Sarı saçları ve masmavi gözleri insanın kalbini deliyordu.
Brad beni sırtından indirdi. Lanet olsun yanlış anlaşıldık. Tabii Brad için önemli değil amacına ulaştı. Bana göz kırptı ve saçlarını karıştırarak çocuğa değişik bir bakış attı.
"Merhaba ben aslına bakılırsa biz burada yeniyiz ve sizi görünce tanışmak istedik"
"Bu arada ben Micheal " " Bende Lisa ve o da Brad" elimi tutup yavaşça öptüğünü resmen kızarmıştım.
Çok tatlı çocuk elimi öptü. Brad ilk Tanıştığımız gün bana ezik gibi davranmiyordu ama o....ÇOK ROMANTIK.
"O çocuk ile konuşmak yok. Eğer onu seninle görürsem seni evden dışarı çıkarmam anlıyor musun Lisa?Şimdi odama git geliyorum daha bitmedi"
Yanağına minik bir öpücük bırakıp odasına gittim. Şimdi çok meraklısınız diyeceksiniz ama ne yapayım? Sasha'nın olduğunu sandığım dolaba gidip kapağını açtım. Tanrım bunlar ne? Dantelli iç çamaşırları.... Bunların Brad'in önünde giymiş miydi? Yoksa... Yok canım daha neler! Sevmiyor ki Brad onu! Ama benden önce.... Ne yapmıştı o kızla?
Kapağı hızla kapattım. Ve sakin olmaya çalıştım. Nasıl olabilirim ki? Tris'in odasına hızlı bir giriş yaptım.
"Sasha ile Brad ne zamandan beri çıkıyorlar? Hemen cevap ver "
" Sadece 2 ay " Odaya geri dönmedim. O yatak bana sapıkça şeyler hatırlatıyordu. Ciddiyim. O kıyafetleri gorseniz sizin aklınıza daha kötüleri gelir. Karşı evdeki çocuğu bir kızla kavga ederken gördüm. Kız gidince yanına gittim.
"Ne oldu Mike?"
"Eski kız arkadaşım... Durup dururken kavga çıkardı." Destek olmak icin ona sarıldım. " Asla kimseye güvenme ve kimse için üzülme." Yan tarafa baktığımda Brad gelmişti. Ve korkuyordum. Bu çocuğu sevmiyor. "Seni merak ettik." Onun yanına doğru giderken Mike "Seninle konuşmak güzeldi." Dediğinde "Ne zaman istersen " Eve giderken Brad kolumu tutup beni duvara yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık Hayallerim
Fanfiction"Sen 20'sin ben ise 16" "Biliyorum şimdi evlen benimle!"