#14-"Seni sevmeyi seviyorum"

651 48 20
                                    

Sonundaki yazıyı okuyun şimdiden tenks:3

"İyi misin?"

"Sorun yok demiştim telefonda" diye sitem ettiğimde güldü ve bir anda yüzü ciddileşti. Anlamıyorum neden geldi? Neden benimle bu kadar ilgileniyor? Pişman olacak değil ya!

"Ben seni tebrik etmek istedim. Böyle iyi bir yere geleceğini---" Lafını bölüp;

"Bilmiyordun. Hatta o yazdığım şarkı sözlerinin saçma olduğunu söylüyordun. Şimdi neden buradasın?"

Aklıma yedi yaşımda olanlar geldi;

Lisa yazdığı şarkıyı annesine göstermek için aşağı indi. Mutluydu çünkü bu işte iyi olacağını düşünüyordu. Belki şarkıcı olurdu. Hayranları olurdu.

"Anne bak!" Hevesle elindeki kağıdı gösterdi. Annesi kahkaha atıp kağıdı eline aldı ve yirtti....

"Bu saçma şeylerin ise yarayacağını mı düşünüyorsun? Saçmalama Lisa! Odana cezalısın! " Dediğinde Lisa ağlıyordu. Annesinin ne kadar kötü biri olduğunu düşünüyordu belki de...

"Ama anne...."

"BU SAÇMA ŞEYLER İLE KAFAMI UTULEME! ODANA GİT!!!"

"Ben özür dilerim..."

"Ne için anne? Hangi yaptığın şey için!"

Ağlıyordum. Evet yine başarmıştı.

"Ben buraya ilişkinizi desteklemediğimi söylemeye geldim. Sen ve Brad olmazsın. Sen küçüksün ve onun ihtiyaçlarını karsilayamazsin. "

Evet öz annem bana bunları söylüyordu. Asla normal anne gibi olmayacaktı.

"GİT! BEN DAHA 10 YASINDAYKEN YAPTIGINI YAP VE GİT! "

Evet babam ölmüştü ama annem babam ile birlikte ölmüştü. Babam ölünce beni bırakıp gitmişti. Akşamları geç ve sarhoş geliyordu. Nasıl olduğumu sormuyordu. Konuşmaya çalıştığımda bağırıyordu. Bu yüzden boyleydim. Gecmisimden kaciyordum. Babam gözlerimin önünde ölmüştü. Bunu kaldiramiyordum. Belki de bende ölmeliyim diye düşünüyordum. Sonra Tris' in yanına geldim. Brad ile tanıştım. Çok güzel bir tanışma değildi. Ama Sonu güzel olmuştu. Beni opmesi, dokunması çok güzeldi. Belkide dünyadaki en güzel şeydi. Şimdi de annem gelmiş onun ihtiyacını karsilayamazsin diyordu.

Ayağa kalktı. Gidicekti.

"Nerden biliyorsun? Belki ihtiyacını fazlasıyla karşılıyorum"

Bakışlarında ki şaşkınlığı anlamıyordum. Biz sevgiliydik. Sevgili....

"Lisa b---"

Kapıyı gösterdiğim de gitti. Ben ise ağlamaya başladım. Brad Neredeydi? Yanımda olmalıydı.Ona sarılmaya ihtiyacım vardı. Bana bir iki şey söyleyebilirdi. Belki beni rahatlatırdı. Ama yoktu....

~~~

"Gel buraya"

Michael kollarını açtığında ona sarıldım. Brad kadar olmasa da güzel kokuyordu.

Ona anlatmıştım. İyi bir dinleyiciydi. Beni desteklemisti. Ama Brad'in olmadığı hala belli oluyordu kalbimde. Çünkü canım hala acıyordu. Nereye gitmişti bilmiyorum ama geldiğinde -bu sefer gerçekten- Saçlarını kesip ona yedirecektim.

"Olumlu düşün. Şuan hayallerini yaşıyorsun. Benim gibi hergün ne olacak diye düşünmüyorsun"

Gülmeye başladığımda o da benimle güldü. Gerçekten çok tatlı çocuktu.

"Anahtarını değiştir" Eski kız arkadaşı hergün gelip Özür diliyormuş tanı bizim ki kabul etmiyormuş.

"Yapmadım mı sanıyorsun?"

Yine gülmeye başladım. Tamam biraz iyi olmuş olabilirim.

SASHA

Videoyu neredeyse bin kere izliyordum. Brad. Benim Brad'im. O kıza dokunuyor ve öpüyordu. Ama biliyordum ki bana geri dönecekti. Sonuçta ben Lisa'dan daha iyiydim. Benimle yaşadığı güzel şeyleri onunla yaşamamazdı. Fazla Masumdu çünkü....

Ona dokunuyor hatta kamera olmasını aldırış etmeden öpüyordu. Ama ilişkileri bitecekti gerekirse Lisa'yı öldürürüm ama Brad'i alırdım. Bu delilik değil aşk bir kere...!

Hem Brad de seviyor beni.... Kesinlikle babamla yaptıkları anlaşma yüzünden değil!

Birlikte cekindiğimiz fotoğraflara baktım. Fazla güzel ve arsızdı. Ben Brad'in kucağında onu öpüyordum falan....

Bunları Lisa görse ne olacaktı? Kavga derlerdi ve o zamana kadar bişey bulurdum...

LİSA

"BRAD!"

Korkuyordum. Ev bomboş ve karanlıktı. Yerde bir not bulunca aldım. Hadi ama komik değil. Şuan titriyorum....

Beni ilk öptüğünü yere git..!

Aklıma yatak Odam geldi evet yatak odası!

Yavaş adımlar ile yukarı kata çıktım. Ama şuan bacağım acıyordu. Tüm bunlar ne içindi? Anı yaşamayı düşünerek odama girdim. Yatağımın üstünde bir resim vardı. Resmin içinde;

Hmmm...Şimdi de....Seni sırtıma alıp odaya sürüklediğim yere git..!

Evet hatirliyordum. Bahçeydi sanırım hayit mutfak. Uf unutmustum. İlk aklıma gelen yere yani bahçeye gittim. Her yer mumlarla doluydu.

"Tanrım" diye fısıldadım. Bunlar benim için miydi?

Etrafımda döndüm fakat kimseyi göremedim. Sağ tarafıma bur kere daha baktığımda kırmızı kazağı ve karışık kıvırcık saçları ile karşımdaydı.

"Ufaklık" dediğimde gülümsedim. Bana doğru bir adım attı.

"Kıvırcık" Aramızda boşluk kalmadığında gözlerine bakmaya başladım.

"Seni seviyorum"

"Seni sevmeyi seviyorum"

*^*^*^

Sabah Kalktığımda beynim davul gibiydi. Sanırım dün ilk defa gerçek anlamda sarhoş olmuştum. Kapı çalınca yanımda uyuyan Brad'e öpücük vererek odadan yavaş adımlarla çıktım.

Kapı daki postaya baktım. Hadi ama hayrandan mıydı? Ya da annemden. Umarim hayran diyerek düşündüm. Ama açtığımda Sasha ve Brad....

Sabah sabah kavga edecek bir konu bulmuştuk değil mi? O zaman ona patlayabilirdim. Fotoğrafları elime alarak Brad'in yanına yani üst kata çıktım. Umarim mantıklı açılması vardır....

Merhaba!!! Herhangi bir sosyal paylaşım sitesi belirleyin hikaye ile ilgili önemli bilgiler ve bölüm ipuçları vereceğim. Ama bu kararı size bırakıyorum. İsterseniz karakterlere açabiliriz. Oradan Sasha'ya küfredebilirsiniz asdfghjkl

Karar SİZİN! Yorum ve votelerinizi bekliyorum!

20VOTE SINIR...

Kıvırcık HayallerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin