#12 - Baba yanına geliyorum...

576 48 14
                                    

"Lisa ile konuşmaya geldim. Ona Özür borcum var..." Tanrım bu Sasha olamaz. Kesinlikle o değil. Şuan saçlarımı yolmaya çalışırsa hiç şaşırmam.

Çocuklar bana şaşkınca bana baktılar. Hey! Bende şaşkındım!!!

"P-peki" Merdivenin önüne geldiğimizde durdu ve histerik bir kahkaha attı.

"Senden saniyeler sonra nefret edecek. Neden biliyor musun? Senin yüzünden bacağım kirilacak. "

"Neden kırılsın ki?"

Kendini merdivenden aşağı bıraktı. Ben ise olanları izliyordum. Bu kızın derdi neydi? Kendini or--- Şimdi anladım. Benim yaptığımı sanacaklar... Onlar bana güveniyorlar. Ben böyle birşey yapmam.

"Tanrım Lisa ne yaptın?!" Brad gelince biran duraksadim.

"Ben yapmadım. Kendini yere attı. Benim suçun değil"

"Hayır ben Özür diliyordum. Bir anda beni itti!" Sasha konuşunca tamamen nefesim kesilmisti. Beni suçluyordu.

"Ne?! Kendini aşağı bıraktın!"

Brad onu kucağına aldı ve hastaneye gideceğine dair birseyler söyledi. Herkes onunla gitmişti. Bana inanmamışlardı. Yine yalnızdım...Kapı açılınca Brad geldi.

"Lisa neden yaptın?"

"Yemin ederim ben yapmadım" Ağlamaklı ses tonumla konuştum.

"Kendini atacak değil ya! Bu kadar ileriye gitmemeliydin! Sanırım ilişki hakkında Konuşmaliyiz. İkimiz...Olamayız. Üzgünüm gitmeliyim. Bana ihtiyacı var."

"Ben yapmadım. Yemin ederim"

Ağlamaya başladım. Nefes alamıyordum. Brad yanıma geldi. Hala aynı şeyi düşünüyordum. Bana inanmıyordu... Onun yanına gidecekti.

"GİT! ONUN YANINA GİT! BEN YİNE YALNIZ OLAYIM! BENİ DİNLEME! GİTSENE SASHA'NIN YANINA GİT! BANA ACIMA TAMAM MI?!"

"Sana acimiyorum Lisa. Sadece emin değilim. Sana inanmak istiyorum ama..."

"GİT DEDİM!" Onu ittim ve kapıyı suratına kapattım. Kapıyı yumruklamaya başlamıştı. Umalrumda değildi. Dolaptan jileti alıp derime bastırdım. Eskiden de boyleydim. Yeni bir başlangıç olacaktı ama olmadı.

"Sana inanıyorum Lisa.Gördüm sizi..."

Ona sarılınca ellerime baktı.

" Tanrım..." dedi.

"Bir daha yapma tamam mı?" Bandajı koluna sardı. Ben ise ağlıyordum. Tristan...O bile yanımda değildi. O bile bana iananmamistı. Sasha o kazanmıştı. Herkes ama herkes ona inanmisti. Connor... Bana inanmisti ve yanımdaydı. Brad ise suan Sasha'nın....

"Kamera kayıtları....Ona bakabiliriz. Burada bekle ve ağlama " Ellerimi tersi ile göz yaslarimi sildim. Sasha'ya hissettiğim nefreti Brad'e de hissetmeye başladım.

" Buldum! Hadi hastaneye gidelim. Böylelikle gerçekler ortaya çıksın."

"Ben...Bilmiyorum...."

"Kalk Lisa!"

Elimden tuttu ve beni arabaya sürükledi.

***

"İşte o anlar..." dediğinde çocuklar sadece baktı.

"Biz...Ozur dileriz. Tanrım..."

Lanet girsin yine ağlıyordum.

"Asıl ben yanlış yapmışım James. Size inanarak asıl hatayi ben yapmışım"

Brad... Sasha'ya odaklanmıştı.

"Özür dilerim Brad bunların hepsini senin için yaptım. Özür dilerim...."

"Üzgünüm gitmeliyim..."

Hastaneden çıktım ve yine ağlamaya başladım.

* * *

"Ben sizi affedemem çocuklar. Siz bana inanmadiniz. Bu büyük birşey"

Hepsi başını eğdi.

"Ben eve...Eve gitmeye karar verdim."

Kafalarını kaldirinca Brad ile göz göze geldik.

"Gidemezsin"

"Neden? Sana sormadım"

"Bak Lisa bu o ka--"

"SU HALİME BAKSANA! ESKİ YASADIKLARIMI UNUTMAK İÇİN NELER YAPTİM AMA OLUYOR! SAÇLARIMI BOYUYORUM SOYLESENIZE NEDEN?! ESKİ BENLİĞIMDEN ÇIKMAK İÇİN! SUNLARA BAK! ESKİ HALİME GİDEREK GERİ DONUYORUM! EN YAKINLARIM BİLE BENİ YALNIZ BIRAKIYOR!!!"

Çocuklar söylediklerine ve bileklerime sadece baktılar. Ben ise hala ağlıyordum aklıma o sözler geliyordu. Biz...İkimiz...Olamayız...

Kolumu tutup beni odaya sürükledi. Kapıyı kilitleyip anahtari kırdı. Ben ise şaşkın bir şekilde ona bakıyordum.

"Ne yaptığını sanıyorsun? "

"Gidemezsin tamam mı? Beni kendine aşık edip gidemezsin! Konuşmaliyiz yalvarırım"

"İkimiz Olamayız hatirladin mi Brad?"

Ona bunu söyleyince resmen rengi atmıştı. Umrumda değildi. Onu hayatımdan sileceğim. Unutacağım.

"Açmıyor musun?"

Hayır anlamında kafasını salladı. İçimden Baba senin yanına geliyorum diye geçirdim. Balkonun kapısını açıp kendimi aşağı bıraktım. Gerisi karanlık ...

✯LÜTFEN YORUM YAPIN!!!!

17VOTE-10YORUM SINIR!!!

KİTAP İLE İLGİLİ YAPILMASI GEREKTIGINI DUSUNDUGUNUZ ŞEYLERI LÜTFEN SOYLEYIN! ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM♥♥♥♥

Kıvırcık HayallerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin