#10-

562 51 13
                                    

"Göreceksin Connor bu videodan iyi bir sonuç alacağız" Ona sarıldım. Dalga konusu olacağımızı düşünüyordu. Oysa ki çok iyiydik. Austin Mahone'nin What about love adlı şarkısı söylemiştik.

"SU SAVAŞI" Başımdan aşağı soğuk su dokulunce çığlık attım.

"Bunu kim yaptıysa işi bitti!"

Ayağa kalkıp James'i kovalamaya başladım. Ama vazgeçtim çünkü bu sefer Tris beni kovalamaya başladı.

"Connor!!! Kurtar beni!!!" Brad'i mutfakta her zaman ki hali ile görünce gülümsedim.

"Marul Kafa kurtar beni.Baksana bana islandim. Lütfen!"

Evet ustum islanmisti ve üstümde beyaz tişört vardı. Ve Brad neye bakıyor???

"Beyaz tişört, siyah sütyen çok iyi kombin bebeğim"

"Sapık nerelerime bakıyorsun!?!"

"Göz benim değil mi istediğim yerine bakarım"

Giz binim diğil mi istidiğim yirine bikirim...

"Sen benden birsey istedin acaba yapmasam mı?"

Son bondon borsoy ostodon ocobo yopmosom mo?

Taklit konusunda çok iyiyim tamam susun...

Aklıma gelen fikir ile gülümsedim.

"Şuan beni öpmek istiyorsun" 2. Gundeyiz hatirladiniz mı???

"Şuan seni öpmek istiyorum."

"O zaman...."

"Ama seni opmemeliyim"

Yine olmamıştı. Ne kadar sabırlı bir çocuk bu ya!

Elimden tutup beni havuza doğru sürükledi. Nayirrr ben havuza girmem!!!!

***
Evet biraz yaramazlık yapmıştık. O anlamda değil!
Üstüme rahat şeyler giydim. Ve Brad beni pür dikkat izlerken....

"ÇOCUKLAR BURAYA GELİN!"

Yanlarına gittigimzde Con dans ediyordu. Tanrım...

"Videomuza bir yapımcı yorum atmış bak!"

Yetenekli oldugunuz belli. Eğer bu yeteneği kullanmak isterseniz bana ulaşın....

"INANAMIYORUM!!!!" Brad'in üstüne atladım. Ve birlikte koltuğa düştük. Yine de onu bırakmadım. Şuan Tamda olmak istediğim yerdeydim çünkü....

***

"Twitter'dan çok fazla bildirim geliyor. Yetişemiyorum."

Bende elime telefonu alıp Twitter'ı açtım. 1098 bildirim OHA!

İçlerinde en çok dikkat çeken Tweet şuydu;

Hala beni seviyorsun biliyorum senden asla vazgeçmedim sende benden biliyorum.... Bana bir şans vermeye ne dersin?

Bu nerden buldu beni? Hem ben sevmiyorum onu. Biliyorsunuz ki Brad ile yasak aşkımız var.

"Neye bakıyorsun öyle?" Brad yanıma gelince telefonu arkama salladım.

"Ne sakliyorsun sen?"

"H-hiç yok birsey"

"Hayır var verir misin şunu"

Telefonu hızla elimden çekti.

"BU ÇOCUK KİM!?"

"Kim kim?" Tris de olaya dahil oldu ne kadar güzel bir duygu anlatamam.

"Tamam sen söyleme bende o çocuktan öğrenirim."

Eger ona söylerse ben biterim ciddi anlamda biterim. Eski sevgilim. Ama biraz karışık falan değil eski işte!

"Bu ne?"

O benim sevgilim.

"Hayır Brad yemin ederim o benim sevgilim değil. O eski. Biz seninle..."

"Benimle ne? Tek amacın eğlenmek miydi?"

Lanet olası Jackson!!!!!

"Bana cevap ver ve ağlamayı kes!"

O lanet iddayı düşünmeden dudaklarına yapıstim. Yada diğerlerini önemsemeden...

Bölümün erken gelmesinin sebebi şu;

Kitaba devam etmeyeceğim. Yerimizde sayıyoruz. Yorumlar azalıyor. Daha sayabilirim. Ama çok bile konuştum. Herneyse belki bir bölüm daha yayınlayabilirim. Bilmiyorum. Belki de devam ederim. Ama büyük ihtimal etmem. Şimdiden herkese teşekkür ederim. Okuyan kişilere....

Kıvırcık HayallerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin