#5 - SEVGİLİ

676 56 7
                                    

Telefonu yere fırlattım. Lanet olsun gerçekten lanet olsun. Brad ile gebersinler umrumda değil.

Zaten kimim ki ben? İki günlük kız. Onlar ise uzun zamandır tanıyorlar birbirlerini... Acaba sevgililer mi? Benimle gönül mü eğlendirdi? Brad ile eğlenmemiz seni uzduyse ne mutlu bana... Ne demek ki bu? Biri Bana aciklasin!

Hiç tereddüt etmeden Brad'i aradım. Çalıyor. Çalıyor...AÇTI!

"Efendim Lisa?" "Nerdesin?" Hesap sorar bir tavırla konuştum. "Sakin ol bebeğim geliyorum bahcedeyim" Bebeğim mi? Eriyorum galiba....

"Tamam" dedikten sonra telefonu kapattım. Aşağı kata indigimde elimi belime atıp onu süzmeye başladım.

"Nereye gittiğini öğrene bilir miyim?" Dedim. "Bugün ablam bize yemeğe gelecek." "O - orada mıydın?" Eger öyleyse boşuna kendimi boşuna uzmus olacağım.

"Evet. Ne oldu ki? İyi misin sen?" Gülerek dedi. "Sasha....O sana mesaj atmış. Ve bende sandım ki...Ona gittin. Ama sonra bana da mesaj geldi" Telefonumu ona gösterip kafamı öne eğdim. "Bunu Sasha atmış olamaz. Tamam bana attı ama o...Arkadaşça bir mesajdı." "Arkadaş mı? Peki Brad öyle olsun! Bir süre konuşma benimle!" Ve tekrar ağlayarak odama çıktım.

Tamam ona gitmemisti ama onu koruyordu. Bana inanmıyordu. Ona göre arkadaşça olabilir ama....Değil işte!

"Lisa öyle demek istemedim biz onunla yakın arkadaşız. Ondan bunu beklemezdim. Nedense sana biraz gıcık oldu...." "UMRUMDA DEĞİL! NE SEN NE DE O APTAL KIZ UMRUMDA DEĞİL!" Kendimi yere atarak ağlamaya başladım.

***

"Demek sende şarkı söylüyorsun." Natalie yemeği ağzına atarken konuştu. "Ah evet" dediğimde Tris hemen atıldı. "Youtube'a video yüklemeyi düşünüyoruz Lisa da bizimle yapacak değil mi Lisa?" Olumlu anlamda kafamı salladım.

Olanlardan sonra Brad ile hiç konuşmamıştık. Umrumda da değildi.

Kapı çalınca ayağa kalktım. Tabi karşımda Sasha...Umrumda değil. Tamam sakin ol.

Onu kapıda bırakıp masaya geri oturdum.

"Annen ile hiç konuştun mu?" "Hayır" kısa cevabım verdim. O lanet kadının ismini duymak istemiyordum. Tabi telefonum çalınca... Arayan kişi annem. Tris ile göz göze geldik. Diğerleri ise olayı anlamaya çalışıyordu. Sasha ile Brad konuşmasını kesip bize döndüler.

"Istersen cevap vermeyebilirsin bebeğim." Telefonu alıp masadan kalktım.

"Ne var?"

"Nasılsın diye merak ettim."

"Sen beni merak mı ettin? Guldurme beni!"

"Özür dilerim kızım sana yaptığım hersey için özür dilerim."

Telefonu yüzüme kapattığında sadece bekledim. Benden Özür diledi. O kadar sene acı cektirdikten sonra...

Ondan bunu beklemezdim gerçekten. Benim uzulmemi sağlayan biriydi o...

Masaya oturdugumda sadece ruh gibi karşıma bakıyordum. "Özür diledi" Tris bana mutlu bakışlar atmaya başladı. "Ne güzel işte"

"Biz suan iyice dışlandık" Con dudaklarını büzerek konuştu. "Uzun olay sonra konuşuruz Sarışın" Hepsi kafasını olumlu anlamda salladı.

***

"Kamerayı bana tutmaktan vazgeçin!" "Eger kamerada güzel bir kız görürlerse daha çok izlerler" Con ile kameraları koyuyarduk. Yarın çekimler başlıyor! Diğerleri ise korku filmi seçiyorlardı. "Biz bulduk hadi gelin!" Kanepeye oturup izlemeye başladık. Natalie yemekten sonra gitmişti. İyi ki gitmişti....

Aniden birşeyin çıkması ile yanımda olan kişiye sarıldım. Burnuma gelen vanilya kokusu ile rahatladım. "Tanrım bugün uyuyabileceğine emin misin?" Kulağıma fısıldayınca biraz irkildim. Tamam çok. Ona kızgın olduğumu belli etmek için arkamı döndüm. Belini sıkıca kavradı. Bende birsey demeden filmi izlemeye devam ettim.

***

Sanirim bu yatakta bininci dönüşümdü. Uyuyamiyirdum. Kısaca korku. Sanırım Brad Haklıydı. Ama onun yanına gidemem. O zaman TRİSTAN! Yanımda olan odaya girdiğimde aklıma şu geldi...Burası Brad'in odası...

Yatağa doğru ilerlediğimde Brad birine sarılmış uyuyordu. Bu kişi SASHA Emin olmak için daha da fazla yaklaşmıştım. Ama boşuna...

Karşımdaki görüntü beni resmen delirtecek durumdaydı. Ona sarılıyordu... onunla uyuyordu. Arkamı dönerek odama gitmek istedim ama karşıma Connor çıktı.

"Onun seni uzecegini biliyordum." "Umrumda değiller. Gerçekten...." Kolumdan tutarak beni kendi odasına sürükledi. "Bak Lisa sana birsey söyleyeceğim. Ama sakın olacaksın. Onun yüzünden üzülmek yok" Kafamı olumlu anlamda salladım. Ne soyleyecekti? En fazla ne olabilirdi ki? "Sasha ve Brad....Sevgililer" Söylediği söz ile beynimden vurulmuş gibi oldum.

Sevgilisi vardı. Ama benimle yakın olmuştu. Ama onun sevgilisi vardı. Bu yanlıştı. Ben sevgilisi olan birine aşık olamazdım. Ama olmuştum. Yanlış olan birsey yapıyordum. Ondan uzaklaşmalıydım. Hemde hemen. Ama en önemlisi sevgilisi varsa neden bana yüz verdi?

***

Sabah Kalktığımda tüm duygularım karisikti. Ama tek bildiğim ondan uzak durmami gerektiğiydi.

"Benim uğurlu gitarım nerde? CONNOR!!" Daha yemek yemeden video için hazırlanıyorduk. James ile Connor kavga ederken banyoda ki evet banyo gitarı alıp James'e uzattım. "İşte benim prensesim" diyip aniden beni öptü karşılığında ona sarıldım. Sasha kıskanmış olacaktı ki Brad'i öptü.... Evet yanlış görmedim değil mi öptü ve Brad...O da karşılık vermedi ama itmedi de...

"Çocuklar benim başım ağrıyor. Bu seferlik ben olmasam." Dedikten sonra hızla idama girip kapıyı kapattım.

Aklıma gelen tek şey...onu opmustu. Gerçekten onu opmustu. Bu gerçekti. Benim ise tek yapabildiğim onları izlemekti.

Erken geldi bana göre... Vote sayıları artsın ve yorumlar. Emeğe saygı lütfen. Yoksa kitap ile ilgilenmeyi bırakırım.

Kıvırcık HayallerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin