Bölüm full Brad!!!!
"Kalksana!!!" Lisa'nın sesi üzerine sadece güldüm. Dün gece kendi aramızda küçük bir doğum günü partisi yapmıştık. Çok mutlu olmuştu.
Kafamı kaldırıp hayatımın en güzel parçasına baktım. Hayatım 16 yaşında bir kız sayesinde değişmişti. Genelde yaptığım tek şey başka kızlarla olmaktı. Şimdi ise bir kızda takılıp kalmıştım. Beni en çok korkutan şey ise küçük olmasıydı. Kalbi daha aşkı anlamayacak kadar Küçüktü. Ve birileri ona yüz verdiğinde beni bırakabilirdi. Ama benim için önemli olan yine de benim kollarımın arasına dönmesiydi.
"Tamam kalkıyorum ama bir yere gitmem gerek." Burnunu öptüm ve ayağa kalktım. Kollarını belinde birleştirdi ve çatılı kaslar ile bana döndü.
"Nereye?"
"Küçük bir işim var hemen geleceğim. Yemeğini ye ve beni bekle..."
Olumlu anlamda kafasını salladı. Kollarını bana dolaginda kokusunu içine çektim. Dudağıma minik bir öpücük bırakıp;
"Erken gel ama..." Dudağını büzünce suçluluk duygusu bütün bedenimi sardı. Sasha buna değer miydi? Sırf onun için yalan söylemeli miydim?
"Peki prenses." Dedim ve arabanın anahtarını aldım.
"Az yemek yeme. Gelince bakacağım." Dedim ve odadan çıktım.
***
Neden bilmiyordum ama evet gelmiştim. Sasha'nın odasının önünde duruyordum. Lisa'ya yalan söylemek istemiyordum. Ama eger yapmazsam kendimi suçlu hissedecektim. İçeri ağır adımlarla girdim. Sasha oturuyordu. Baş ucunda ilaçları duruyordu. Sevgili babası bunu önceden yapmalıydı.
"Gelmişsin" dediğinde soğuk bakışlarımı kaçırarak ona çevirdim.
"Evet." Ayağa kalkıp bana sarıldığında karşılık vermedim. Artık Lisa vardı. Kesinlikle onu ozlemedim!
Doktor içeri geldiğinde onu itip karşı koltuğa oturdum. Biran önce bitmeliydi. Çünkü Lisa'yı bekletmek istemiyordum. Ona hemen geleceğim demiştim.
"Ne zaman biter?" Saatime bakarken konuştum.
"15 dakka."
Doktor Sasha ile konuşurken ben sadece duruyordum. Buraya gelme amacım neydi?
"Brad." Sasha'nın sesi üzerine onlara döndüm.
"Aşık olduğun kişi o." Elimi tuttuğunda İtmek istedim. Ama lanet olsun çok sıkı tutuyordu. Doktor Kapıya doğru yöneldi. Sasha üstüme doğru geldi.
"Brad..." Diye inlediğinde amacını anlamıştım.
"Bırak beni!" Sasha'ya bagirdigimda beni bıraktı. Gelen ayak sesleri ile bir an önce buradan çıkmak istedim. Sanırım Ells gelmişti. Kapı tam açılırken Sasha bana yaklaştı. Alnını alnıma dayadı. Ne oluyor burada?
"Bende seni seviyorum ama senin sevgilim var Brad."
Söylediği söz ile gelen kişiye baktım. Bu Lisa'ydı. Beni görmüştü ve yanlış anlamıştı. Bu durumda yanlış anlaması gayet normaldi.
"Siktir git Sasha!"
Lisa'ya döndüğümde sadece duruyordu. Tepki bekledim fakat yoktu.
"Lisa yemin ederim anlatabilirim" dediğimde bana döndü ama konuşmadı. Neden susuyordu? Belkide gördüğünü anlamaya çalışıyordu.
"Ben...Doktora gelmiştim. Bacağım için Boldugum için özür dilerim." Dedi ve kapıyı kapatıp gitti. Bunu beklemiyordum.
"Seni öldüreceğim SASHA!" dedim ve odadan çıktım. Lisa bir çocuğa sarılmış ağlıyordu.
"Sakin ol Lisa. Bu durum düzelecek. Senden tek isteyim sakin olman."
"Tek sorun o değil ki. Brad ile yine aramiz kötü. Sasha yüzünden. Ne yapacağım ben?"
Ne düzelecekti? Biri Bana anlatsın!
"Annem bana anlatmalıydi! Babamın onun yüzünden öldüğünü söylemeliydi!"
"Ne planliyorsun?"
"Tristan'a söylesem izin vermez. En iyisi kaçmak..."
Biliyorum daha sınır dolmadı. Sadece bekletmek istemedim. Lütfen yorum yapın zaten final yaklaşıyor. Fikirleriniz varsa lütfen benimle paylaşın! Lütfen beğenin şimdiden teşekkür ederim.
SINIR: YOK!!!!!:D