5.BÖLÜM

4.2K 118 14
                                    


MERHABALARR.BOMBA BİR BÖLÜMLE GELDİM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.OY VE YORUMLARI ESİRGERMEYİN LÜTFENNN.


Onu sevmemi mi istiyordu.Bu imkansız.Benim kalbim sadece Davide aitti.Gözlerim yine dolu dolu olurken kapıyı vurup çıktı.Aklıma Davidin hali gelince hıçkırarak yere düştüm.Acı çektiğini hissedebiliyordum.O benim ilk aşkımdı.Beni sarıp sarmalamıştı.

Ama bunu yapmak zorundaydım.Kardeşimi feda edemezdim ki.Ağlaya ağlaya yatağıma uzanırken yukardan saz sesi gelmeye başladı.Ferzan saz çalıyordu.

"Mevlam gül diyerek iki göz vermiş,iki göz vermiş

Bilmem ağlasam mı,ağlamasam mı,ağlamasam mı"

Sesi güzeldi.Baya güzeldi hemde.Ferzandan böyle bir ses duymak beni şaşırtmıştı.Türkü benim cigerimi daha da yakıyordu ama.

"Dura dura bir sel oldum erenler

Bilmem cağlasam mı,çağlamasam mı,çağlamasam mı"

Sazın tellerine vurmaya devam etti.O an aklıma bir şey takıldı.Acaba o da birini seviyor muydu.Sevse benim için uğraşır mıydı dedi kalbim.Beynim ise "O Ferzan Avkar ismi için herşeyi yapar"dedi.

........................................................

Sabah erkenden hazırlandım.Ferzan gece gelmemişti.Kapıda kilitli değildi.Aşağıya indim.Kahvaltı sofrası kuruluyordu.Demir ağa ve Ezo Hanım salondaydı.Çekinerek içeri girdim.

"Günaydın"dedim.Demir ağada gülümseyerek

"Günaydın kızım"dedi.Ezo Hanım bir şey demedi.Zaten hemen görümcelerim de gelince salondan kalktık ve masaya geçtik.Ferzan ortalıkta yoktu.Karısı olarak herkes benim çağırmamı bekliyordu.Masadan kalkıp onun çalışma odasına girdim.Koltukta uzanmış,uyuyordu.Yavaşça yanına yaklaşıp dürttüm.

"Ferzan,Ferzan"

Ağır ağır gözlerini açtı.

"Kahvaltı hazır,seni bekliyorlar"

Koltuktan kalktı.

"Tamam sen git,ben geliyorum"diyince odadan çıktım.Masaya geri oturduğumda herkes suratıma bakıyordu.

"Geliyor şimdi"diye fısıldadım.Avşin hala bana nefretle bakıyordu.2 dakika sonra Ferzan gelince kahvaltıya başladık.Bir müddet sonra Ferzan

"Berfini evlendirmekten vazgeçtim"diyince kalbim gevşedi,rahat bir soluk aldım içime.Avşin mutlulukla Ferzana baktı.Demir ağa

"Ne oldu da fikrini değiştirdin oğlum"diye sordu.Herkes merak ediyordu.Ferzan bana döndü.

"Karım öyle istedi"diyince şok oldum.Asla böyle bir şey beklemiyordum.Dilruba ve Rojda bana bakarak imalı imalı güldüler.Avşin ise şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.Yapamayacağımı sanıyordu.

"Karının ağzına mı bakıyorsun oğlum"dedi Ezo hanım.Bunu sindirememişti anlaşılan.

"Onun kardeşi anne ve bende fikrini aldım"diye cevapladı.

Ezo hanım sustu.Ferzan ayağa kalkınca arkasından uğurlamaya gittim.

"Öyle demene gerek yoktu"dedim.

"Yalan mı söyledim"dedi alayla.Kendi istediği şeyi yaptırıp,karım öyle istedi demek ne kadar adiceydi.Kardeşimle tehtid edilmiştim bildiğin.Susmadım.

"Ben sadece istediğin şeyi yaptım"dedim nefretle.

"Bu da senin cezan,Aşk acısında yan"diyip bir iki adım attı ve geri bana döndü.

BANA MAHKUMSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin