19.BÖLÜM

2.7K 117 9
                                    

Merhaba arkadaşlar.Yeni bölümle sizlerleyim.Ama nedense bu hikaye çok beklenmesine rağmen az yorum ve oy var.Okuyan arkadaşlar lutfen oy ve yorumlarınızı esirgemeyin.Yorumlarda buluşalımm.

Karla kaplı bembeyaz ormanda koşuyordum.Ayağım çıplaktı.Üşüyordum.Ama bir yandan da koşuyordum.Ormanın derinlerindeydim.Nereye koştuğumu bilmiyordum.Semada bir ses duyuldu.

"ARİN"

Ferzanın sesiydi.Nereden geldiğini anlayamıyordum.Bir sağa bir sola bakıyordum.Bende bağırdım.

"FERZAN"

"Neredesin Ferzan"diye fısıldadım.Olduğum yerde bomboş etrafa bakarken biri arkamdan omuzuma dokundu.Arkamı döndüm.Ferzan arkamdaydı.Gülümsedim.

"Buldun beni"

"Buldum"dedi.Sesi donuktu.

"Ben seni hep bulurum Arin.Benden kaçamazsın ki"

Ondan kaçmaya çalışmıyordum ki.

"Üşüyorum"dedim.Dediklerimi umursamadı.

"Bitti Arin.Sen artık Ferzan Avkarın karısı değilsin"

Bu seferde kalbim üşümeye başladı.

"Bana ihanet edeni affetmem ben.Buda benden sana unutamayacağın bir hediye olsun"

Ortadan kayboldu.Bembeyaz karın üzerine gözümdenakan kanlar damlıyordu.

FERZAN

Arini hastaneye getirmiştim.Direk ameliyathaneye almışlardı.Ellerimde onun kanı vardı.Sevmeyi kabul edemediğim sevdiğim kadının kanı.Karşıdan gelen Ademi görünce hışımla üzerine yürüyüp duvara yapıştırdım.

"Karımı koruyamadın"diye haykırdım.

"Abi bir anda geldiler tek başımaydım"

2 kişi olmaları gerekiyordu.

"Sefa nerdeydi"diye tısladım.Yutkundu.

"Benden izin istedi bende verdim"

Duvara bir kez daha vurdum.

"İzin istedi sende verdin öyle mi.Sen kimsin ulan"

Sustu.Bıraktım yakasını.

"Ona birşey olursa seni öldürürüm,sende buna kendini hazırla"

Saatler geçiyordu.3 kurşun yemişti.Kolay değildi.Bütün konak yine hastanedeydi.Cihat yanıma oturdu.

"İyi olacak"dedi.Ona doğru döndüm.

"Şimdi anladım seni"diye fısıldadım.Avşin hastanedeyken Cihatın durumunu simdi başıma gelince iyice anlamıştım.Zordu çok zordu.

"Bul bana onları Cihat.Bunu kim yaptırdıysa bana onları bul"

Kafasını salladı.Avşin ayaklanınca bende ayaklandım.Ameliyathaneden doktorlar çıkıyordu.Yanlarına ilerledim.

BANA MAHKUMSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin