Son hız devam ediyoruz arkadaşlar.Oy ve yorumlarınız bana ilham veriyor.Umarım bu bölümü de beğenirsinizz.
Attığım yalanın bu kadar pahalıya mâl olacağını tahmin edememiştim.Zenan Hala'nın cümlesinden sonra derin bir sessizlik olmuştu.Demir ağa yerinde dikleşti.
"Evleneli neredeyse 2 ay olacak Ferzan"dedi.Yutkundum.Ferzan suskundu.
"Yaşanan olaylar milletin ağzını kapatmadı.Bir bebek herkesi sustururdu herkes ikna olurdu"diye devam etti.Bu gece bazı şeyler değişecekti buna eminim.Ferzan elindeki çayı sertçe masaya koydu.
"Kimseyi ikna etmek zorunda değilim"
Kurduğu cümle beni mutlu etti.Kabul etmeyeceğini anlamış oldum.Ezo Hanım araya girdi.Ben suskundum.
"Zaten kaçan kızı getirdin hanım ağa ettin oğlum"
Gözlerimi devirdim.Aslında şu an olan olaylar içimi dağlasa da kimseye belli etmiyordum.
"Ben karımın üstüne kuma almayacağım anne.Son sözümdür"
Halasına baktı.
"Kızını kuma vermeye bu kadar meraklı olma hala."
Ferzan ayağa kalktı.Arkasına bende kalktım hemen.Kolumdan tuttu beraber odaya çıktık.Beni korumasını çok seviyordum ama eminim ki oda bu durumlarda arada kalıyordu.Kim isterdi böyle bir hayat yaşamayı.Odaya girdiğimizde kolumu bıraktı.Gömleğinin bir iki düğmesini açtı.
"Özür dilerim"dedim.Bana baktı.
"Neden özür diliyorsun ki"
Ona adımladım.Yorgun gözlerine baktım.Elimi yanağına koydum.
"Ben sadece onları gıcık etmek için basit bir yalan söylemiştim.İşlerin buraya geleceğini tahmin edemedim"
Oda elini yanağıma koydu.
"Sorun yok"
Sinirliydi.Farkındaydım.Yatağa gidecekken elini tuttum.
"Ben hazırım Ferzan"
Anlamamıştı.Elini karnıma koydum.
"Bebeğini taşımaya hazırım"
Bunu hiç düşünmeden söylemiştim.Doğrusu buydu.Eger ben hamile olmazsam herkes Ferzanın üzerine gelecekti.Sozlerime gülümsedi.
"Hazır olsan da olmasan da önemli değil.Biz korunmuyoruz farkında mısın Arin"
Korunduğumu bilmiyordu.Dudağımı ısırdım.Elini karnımdan çekti.
"Korunuyodun"dedi.Anlamıştı.Derin bir nefes alıp odanın içinde yürümeye başladı.Sakin olmaya çalışıyordu.
"Ben hazır değildim sadece"diye fısıldadım.
"Şimdi hazırsın yani"
Beni anlamalıydı.
"Biz kolay yollardan mı geçtik Ferzan.Neler yaşadık"
İşaret parmağını bana uzattı.
"Ben seni daha affetmedim"
Dünden sonra yine aynı şeyi yapıyordu.
"Aramızda bir şeyler var evet ama bu kadar kolay değil Arin"
Aramızdaki çekimin farkındaydı.Bunada şükür dedi kalbim.Ben bile onu affetmişken herşeyi yoluna koymaya çalışırken o beni neden affetmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA MAHKUMSUN
General Fiction"Geçmişten kaçamazsın" Okuduğum notla elim ayağim titremeye başladı.Ferzan Avkar'ın soğuk nefesi ensemdeydi.Beni eninde sonunda bulacağını biliyordum.Ama bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim. .................................. "Nereye kadar ka...