Merhabalarr.Hızlı şekilde bölüm yazmaya çalışıyorum.Sizden ricam oy ve yorumlarınızı esirgemeyin.Yorumları bekliyorum.
Kendi hikayesini yazan kalemsin sen.Kaderimiz de yazdıklarında.Nefes al.Nefes almayı unutma.Çaren yok.Yaşayana kadar öleceksin bu dünyada.
David elindeki kitabı masaya koyup elini omzuma attı.Okuduğu kitabın sözleri hala aklımdaydı.Nefes almayı unutma.Ben ne zaman rahat nefes almıştım sahi.
"Daldın"dedi David.
"Aklıma ailem geldi"dedim dürüstçe.Kaçtığım ailem,kaçtığım insanlar.Davide gerçekleri tam anlatmamıştım.Mardinli olduğumu,okutmak istemedikleri için kaçtığımı söylemiştim.
"Onları özledin mi"diye sordu.Özlemiştim hemde deli gibi.Kafamı salladım.Eli yanağımı buldu.
"Gitmek ister misin"
Gidersem geri dönemem diyemedim.Gidersem beni öldürürler diyemedim.
"Seni bırakmam"diyip dudağımızı buluşturdum.
Aklıma gelen anıyla gözyaşlarım iyice akmaya başladı.Yatağın içinde cenin pozisyonunda uzanıyordum.Ferzanın ayağına kapanmam bir işe yaramamıştı.Ayağını kurtarıp evden ayrılmıştı.Tüm aile fertleri konağa gelmişken o hala yoktu.
Güneş tüm ihtişamıyla doğarken camdan Ferzanı bekliyordum.Bu işe engel olmalıydım.Kardeşimi yakamazdım.Ferzanın arabasını görünce camdan ayrıldım.Kendimi hazırlamalıydım.Birine yalvarmak bana uymuyordu.Ama yapmak zorundaydım.Odaya girince gözlerimiz buluştu.Ufaktan akol kokusu geliyordu.Bir şey demeden banyoya girdi.Ardından da su sesi duydum.Ayağa kalktım.Yapmalıydım.Banyoya girdim.Geldiğimi farketmemişti.Üzerimdekileri çıkarırken,sesimi duydu.Anlamazca bana baktı.Çıplak kalınca onun gibi suyun altına girdim.Soğuk su beni ıslatırken vücuduna bakmamaya çalışıyordum.
"Napıyorsun"diye sordu.
Elimi gögsünün üzerine koydum.
"Kendimi affettirmeye çalışıyorum"dedim.Evet aptallıktı ama başka çözüm yolu bulamamıştım.Bizim tek paylaştığımız şey cinsellikti.Dudağı kıvrıldı.Gögsünde olan elimi tutup fayansa yapıştırdı.
"Seni böyle affedeceğime eminsin yani"
"Umut ediyorum.Ne yapacaksan bana yap Ferzan nolur"dedim yalvarır sesimle.
"Ne istersem yapacak mısın"diye sordu.Hızlıca kafamı salladım.
"O sevdiğini öldürtürmüsün peki"diye sordu.Nefesim kesildi.Ne diyordu bu.Davidi nasıl öldürtürdüm.O ölürse ben nasıl yaşardım.
Sessizliğim ona göre bir cevaptı.
"Bende öyle düşünmüştüm"diyip suyun altından çıkıp havlusunu beline sardı.
"Ailene haber verdirdim bile.Berfine iyi bir talip bulacağım güven bana"dedi alayla.
Beni banyoda tek başıma bırakıp gitti.Çaresizce yere çöktüm.
.................................................................................
Odamda yine tek başıma otururken Ayşe girdi odaya.
"Hanımım ,kahvaltı hazır"
Kızaran gözlerimle Ayşeye döndüm.
"Aç olmadığımı söyle"dedim.Kafasını sallayıp odadan çıktı.İştah falan kalmamıştı ki.Bomboş karşıma bakarken odayanın kapısı hışımla açıldı.Avşin gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA MAHKUMSUN
Fiksi Umum"Geçmişten kaçamazsın" Okuduğum notla elim ayağim titremeye başladı.Ferzan Avkar'ın soğuk nefesi ensemdeydi.Beni eninde sonunda bulacağını biliyordum.Ama bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim. .................................. "Nereye kadar ka...