NOT:UZUN BİR ARADAN SONRA MERHABALARRR.KISA DA OLSA HEMEN BİR BÖLÜM HAZIRLADIM.YORUMLARINIZI MERAK EDİYORUM.YORUMLARDA BULUŞALIMM.
Duyduklarım elimi ayağımı buz kestirdi.O gelince geçen sırt ağrım yeniden nüksetti.
"Öldü gösteririz seni,tekrardan gidersin buralardan"
Söyledikleri iyice kanımı donduruyordu.Yakıp yıkıyordu beni.
"Sen ne dediğini bilmiyorsun"diye fısıldadım.
"Arin"diyecekken elimi dur dercesine kaldırdım.
"Yalnız bırak beni lütfen"
Uzun bir süre bana baktı ama ben oma bakmadım.Daha sonra odadan çıktı.
Ruhum sancıyordu.Nefes alamıyordum.Neden böyle yapıyordu ki.Derin bir nefes çektim içime.Sırtım iyice yanıyordu.Uyumaya çalıştım.
1 HAFTA SONRA
"Dikişlerin alındı artık daha rahat hareket edersiniz Arin Hanım"dedi doktor.Burukça gülümsedim.
O olaydan sonra 1 hafta geçmişti.Bu konuyu bir daha hiç konuşmamıştık.Doktora da beraber gelmiştik.Doktor dikişlerimi almıştı.
Hastaneden sessizce çıktık.Ferzan suskunluğunu bozdu.
"1 haftadır konuşmadık ama artık konuşalım"
"Neyi"dedim sertçe.Bahsettiği şeyi anlamıştım.
"Buradan gitmek istiyor musun"diye sordu tekrardan.Ona döndüm.
"Buradan gitmemi istiyor musun"
Eğer git derse giderdim.Cevap veremedi.
"Neden bunu yapıyorsun sen bana ya.Biz birbirimize aşık olduk Ferzan"
Direksiyonu sıktı.
"Sen her ne kadar bunu istemesende,ben seni seviyorum"
Bunu söylemekten asla gocunmuyordum.
"Madem gitmek istemiyorsun,sorun yok"dedi.Bunca lafımın üstüne sadece bunu mu demişti.Acı bir şekilde gülümsedim.
"Sığamıyorum.Ne hayata,ne de hayatımdaki insanların hayatlarına.Hep bir ayağım eşiğin içinde,bir ayağım dışarda.Hep eğreti kaldım bu hayatta.Demek ki kaderim bu.Ama yinede sığınmak istiyorum"
Sustuk.Eve geldiğimizde sessizce odama geçtim.Kimseyi görmek,duymak istemiyordum.Ferzan da direk çalışma odasına geçmişti.
Tırnaklarımla oynarken düşünüyordum.Neden göndermek istiyordu ki beni.Aklım asla almıyordu.Beni seviyordu ama bazı duyguları buna engel oluyordu.Ferzan gururlu bir adamdı.Gururu beni sevmesine asla onay vermiyordu.Vermeyecekti de.Gözyaşlarım elime akınca ağladığımı farkettim.Kapım usulca açıldı.Avşin içeri girdi.
"Yalnız bırak beni"diye fısıldadım.Dediğimi dinlemedi ve yanıma oturdu.Gözyaşlarımı sildi.
"Neden ağlıyorsun"
Burnumu çektim.Anlatsam anlamayacaktı ki.
"Abla kurbanın olayım,seni böyle görmeye dayanamıyorum"
"Ferzan beni göndermek istiyor"dedim en sonunda.Kaşları çatıldı.
"Nasıl"
"Boşamak istiyor beni,yine git buralardan dedi bana"
Avşin anlayamıyordu.Çünkü bu çok saçma bir şeydi.Korkuyla sordu.
"Sen ne dedin"
Acı bir şekilde gülümsedim.
"Gitmem dedim."
"Neden,gitmek istemiyor muydun buralardan"
Laf mı sokuyordu,ciddi miydi anlayamıyordum.
"İstemiyorum artık."
"Çünkü ona aşık oldun"
Kafamı kaldırdım.Çaresizce kafamı salladım.
"Nefes alamadım.Omuzumda ki ağırlığın daha fazlasını hissettim gögsümde."
Burnumu çekitm tekrardan.
"Kaburgalarıma çiçekler ekeceğim yaşta,birer birer mezar taşları diktim.Gülen gözlerim gülmez oldu,kanadımı kırdılar gıkım çıkmadı.Gülüşüm,bakışım,susuşum,hepsi değişti.Yorgunum ben dinlenemiyorum.Kırgınım,kırıklarımı toplayamıyorum.Yalnızım kimsenin yanına gidemiyorum."
"En kötüsü ne Avşin biliyor musun gitmek istiyorum ama gidemiyorum"
Hışımla ayağa kalktım aynadan kendime baktım.Saçlarımı çekiştirdim.
"Naptılar bana böyle Avşin.Ne hale getirdiler beni"
Makyaj masasında ki herşeyi devirdim.
"Naptılar bana"
Tüm konak benim sesimle inliyordu.Kapı sertçe açıldı.Ferzan gelmişti.
"Çık dışarı Avşin"diyince Avşin hemen kalkıp çıktı.
"Ne oluyor yine"
Bide soruyordu.
"Bir de soruyor musun"diye bağırdım.
"Soruyorum"dedi bana aynı tonda.
"Gözlerime bak o zaman,görebiliyor musun"
"Arin yeter bu tavırlarını bırak"
Ben napıyordum ki.
"Ya anlamıyor musun,mutlu olmak istiyorum sadece,senle olmak istiyorum"
"Tamam göndermeyeceğim dedim daha ne istiyorsun"
Yok hala anlamıyordu.
"Benim sana verecek bir sevgim yok Arin,bunu bekliyorsan bekleme"
İste beklediğim cevap buydu.
"Seviyorum dedin"
"Dedim evet ama bunu engellemek için elimden geleni yapıyorum.Çünkü bunu haketmiyorsun"
Kaşlarım havalandı.
"Öyle mi"diye fısıldadım.
"ÖYLE"
Çekmeceye doğru ilerledim ve Ferzanın silahını çıkardım.Beni izliyordu.Gidip eline tutuşturdum.
"O zaman seni terk edip giden,sevgini haketmeyen kadını kalbinden vur Ferzan ağa"
"Sana bunu yapmayacağımı söyledim"
"Ya beni öldürürsün,ya da beni seversin."
"Öyle mi"diye sordu.Kafamı salladım.
Silahı tutan eli sertleşti ve bana doğruldu.Semada bir silah sesi yükseldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA MAHKUMSUN
Ficción General"Geçmişten kaçamazsın" Okuduğum notla elim ayağim titremeye başladı.Ferzan Avkar'ın soğuk nefesi ensemdeydi.Beni eninde sonunda bulacağını biliyordum.Ama bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim. .................................. "Nereye kadar ka...