35.BÖLÜM

1.7K 99 12
                                    


MERHABA AREKADAŞLAR.BİLİYORUM BÖLÜM KISA AMA SİZİ BEKLETMEK İSTEMEDİM HEM DE ŞEHİR DIŞIN AÇIKACAĞIM İÇİN YAZAMAYACAĞIM,HIZLICA YAZIP ATMAK İSTEDİM...


Arinin bedeni yerle buluşurken herkes şok içindeydi.Ferzan öyle kalakalmıştı.Evin içinde Berfinin ağlamaları vardı.İlk kendini Cihat topladı.Arinin yanına gitti.Nabzını kontrol etti.Yavaş da olsa atıyordu.Abisinin yanına gitti.

"Abi kendine gel,yaşıyor hadi"

Ferzan kendine geldi.Hızlıca karısını kucakladı.Arabaya bindi.Cihat direksiyonun başına geçti.Hızlıca hastaneye doğru yol aldılar.Arinin yüzü iyice soluyordu.

"Daha hızlı Cihat,ölüyor"

Hastaneye geldiler.Kucağında karısıyla girdi içeri.

"Yardım edin,karım ölüyor"

Bağırıyordu Ferzan.Acı çekiyordu.Kucağından aldılar karısını.Her yeri kan olmuştu.Yere çöktü.Mardinin ağası Ferzan Avkar başını dizlerine koyup hıçkırarak ağlamaya başladı.Cihat abisinin yanına oturdu.

"Yaşayacak abi"

"Gözlerimin önünde vurdu kendini,o kadar istemiyor ki benimle yaşamak,o kadar kırmışım ki onu kendi canına kıydı"

Ferzan ağa göğsüne vura vura ağlıyordu.

Bu acı haber bütün şehre yayıldı.Avkar ailesi hastaneye doldu.Avşin hırsla Ferzanın yakasına yapıştı.

"Sen mi vurdun ablamı"

Cihat araya girdi.

"Avşin sakin ol"

Cihata döndü.

"Ne demek sakin ol Cihat ablam ölüyor,ölüyor"dedi haykırarak.

Ferzan put gibiydi.

"Ablan kendini vurdu"

Bu daha da yaktı canını Avşinin.Ablası yaşamak dahi istemiyordu.

"O kadar bıkmıştı ki artık"dedi kendini kendine.

Ferzana döndü sonra

"Ablam yaşarsa boşayacaksın onu duydun mu Ferzan ağa boşayacaksın"

Ferzan cevap dahi veremiyordu.

Uzun saatler geçti.Berfin ve Arinin annesi defalarca baygınlık ve sinir krizleri geçirmişlerdi.Sonunda doktor ameliyathaneden çıktı.Ferzan hızlıca doktora koştu.

"Yaşıyor mu"dedi.Çaresizdi.Doktor derin bir nefes aldı.

"Kurşun kalbe çok yakın yere denk gelmiş.Kurşunu çıkardık ama"dedi durdu.

"Ama ne"dedi Ferzan.

"Şu an yaşıyor ama durumu çok krıtik"

Arinin annesi tekrar baygınlık geçirirken Ferzan doktorun kolundan tuttu.

"Yaşayacak ama değil mi"dedi.

"Çok krıtik"diyip gitti.

Ferzan ne yapacağını şaşırmıştı.Eğer Arin ölürse ne yapardı,nasıl yaşardı.Bir sedyede önünden geçti Arin.Annesi,kardeşleri ona yaklaşırken kendisi yaklaşamadı.

1 HAFTA SONRA

AVŞİN

Konağa gelmişti.Bebeğimin emzirme saati gelmişti.Ablam hala yoğun bakımdaydı.Doktorların ümidi yoktu.Artık bizimde ümidimiz yoktu.Süreyyanın odasından geçerken sessizce biriyle konuşuyordu durdum.

BANA MAHKUMSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin