-1-

3.5K 204 46
                                    

Sabah kalktığımda yanımda uyuyan karıma bakmıştım. 4 yıldır evliydik ve 2 yaşında bir kızımız vardı. Güzel giden bir evliliğimiz vardı son 2 ay haricinde. Bu 2 ayda sürekli soğuk davranıyordu ve tersliyordu. Ne olduğunu bilmiyordum. Anlatmasını istediğimde anlatmıyordu. Bugün Sun Hee ile birlikte babannesine gidecektik. Onu çok özlemişti.

-Sun Hee ile kahvaltıya gideceğiz. Gelecek misin Soo Jin.
-Hayır siz gidin dinlenmek istiyorum bugün.

Cevap bile vermeden Sun Hee'nin odasına gittim, uyanmıştı. Biraz onunla ilgilendikten sonra üstünü değiştirdim.

-Burada bekle beni tamam mı bebeğim. Çantaları götürdükten sonra alacağım seni gelip.

Kafasını sallayıp yere oturmuştu. Bu haline gülerek arabaya ilerlemiştim. Çantaları yerleştirdikten sonra Sun Hee'yi de alıp kafeye gitmiştik.

Güzel bir kahvaltı ettikten sonra konuşmaya başladım.
-Annen neden böyle yapıyor Sun Hee. Acaba bir şeye mi kızdı. Ama kızgın olsa bunu neden anlatmadı ya da 2 aydır hiç mi geçmedi kızgınlığı? Neyse bugün baba kız eğleneceğiz seninle.

Sanki anlıyormuş gibi dikkatle bana bakıyordu. Kahvaltımızı ettikten sonra yolculuğumuza başlamıştık.

Yolumuzun yarısına geldiğimizde Sun Hee'nin ihtiyaçlarının olduğu çantayı almadığımızı fark ettik ve mecbur geri eve dönmüştük.

Bahçe kapısını kapatıp Sun Hee'yi arabadan indirdim. Anahtarımla kapıyı açıp Soo Jin'e seslendim fakat cevap vermemişti. Uyuduğunu düşündüğüm için hızlıca Sun Hee'nin odasına gidiyordum. Ta ki yerde ki kıyafetleri görene kadar.

İçimde bir korku oluşmuştu ve bunu engelleyemiyordum. Düşündüğüm şey miydi?

Aldatılıyor muydum?

Düşündüğümün olmamasını dileyerek yatak odasına ilerledim. Ama yaklaştıkça duyulan sesler şüphemin gerçek olduğunu gösteriyordu.

Kapıyı açtığımda Soo Jin bir adamlaydı. Kapıyı açmamla ikiside bana dönmüştü. Bir an kendime gelememiştim.

Beni aldatıyordu. 2 aydır bizi umursamamasının sebebi buydu. Başka bir adam vardı.

Hızlı adımlarla Sun Hee'nin çantasını almaya gittim. Yüzsüz bir şekilde peşimden geliyordu.

-Changbin bekler misin? Bak açıklayabilirim gerçekten..

Neyi açıklayabilirdi? Gözümle gördüğüm şeylerin neyini açıklayacaktı.

-Changbin dur!!
-Neyi açıklayacaksın? He neyi?! O adamla nasıl yiyiştiğini mi? 2 aydır soğuk yapmanın sebebi buydu Soo Jin. O adamdı değil mi?!

Susmuş bana bakıyordu.

-Daha fazla bizi üzemeyeceksin. Bir daha asla ama asla yüzümüzü göremeyeceksin Soo Jin. O piç ile ne sik yerseniz yeyin.

Aşağıya inip Sun Hee'yi alıp evden uzaklaşmıştım. Böyle annemin yanına gidemezdim. Kafam dağınıktı ve araba kullanmaya halim yoktu.

Tek gidebileceğim bir yer vardı. En güvendiğim dostlarımın yanıydı..

Ethereal|ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin