-20-

1.3K 149 0
                                    

Felix'in annesi onda kalmaya gelmişti. O yüzden 1-2 gündür sık görüşemiyorlardı. Bahçe kapısının oradayken konuşmalarına şahit olmuştu.

-Anne ben onu seviyorum.
-Peki o? O seni seviyor mu?
-Seviyor fakat korkuyor. İlişki yaşamaktan korkuyor.
-Felix senin her zaman arkandayım. Ne olursa olsun. Hem o iyi birine benziyor. Umarım bir daha üzülmezsin Felix.
-Umarım.

Hızlıca içeri girmiştim. Felix gerçekten beni seviyordu. Sevmese annesine neden anlatsın. Peki ben? Ben gerçekten onun kadar seviyor muydum? Onu mutlu edebilecek miydim? Bir sürü soru vardı kafamda.

Telefonumdan Chan'ı aradım. Konuşmak istiyordum. Chan 1 saat içinde geleceğini söylemişti. Sun Hee'yi yatırıcaktım. Fakat Sun Hee yoktu. Hızlıca diğer odalara baktığımda hiç bir yerde yoktu. Aklımı kaçırıcaktım.

Etrafıma bakındığımda bahçeye çıkan kapının açık olduğunu gördüm. Hızlıca çıktığımda Felix'in annesinin kucağında olduğunu gördüm. Derin bir nefes alarak yanlarına ilerledim.

-Merhaba
-Merhaba.
-Sun Hee ben görmeden çıkmış kusura bakmayın.
-Ne kusuru hem sevmiş olduk bu bebeği.
Gülmüştüm.
-Ee hadi otursana.

Felix'in annesinin dediği şeyle şaşırmıştım.
-Changbin hayatında biri var mı?
Yutkunmuştum. Bu soruyu beklemiyordum.
-Evet var.

İkiside şaşırmıştı.
-Nasıl biri?
-O gerçekten iyi biri. Sun Hee'yle de anlaşıyor. Görüşüyorlar. Sun Hee'de onu seviyor.
-Anladım..
-Biz artık gitsek iyi olur size iyi geceler.
-İyi geceler.

Sun Hee'yi alıp içeri girdim. Yatağına yatırıp uyuttum. Chan geldiğinde konuşmaya başladık.

-Chan ben Felix'le beraber olmak istiyorum fakat korkuyorum.
-Neyden korkuyorsun Changbin?
-Yaşadığım şeyleri biliyorsun Chan.
-Bak her şeyi akışına bırak. Korkuyorsun diye sevgili olmazsın bu sefer pişman olup üzülürsün. Belki birlikte olursanız çok mutlu olacaksınız. Bunu bilemezsin. Hem Sun Hee'de Felix'i seviyor. Zaten çoğu zaman beraberler. O yüzden ona bir şans ver Changbin. Ne olacaksa olsun.

-Onu gerçekten seviyorum ve şans vereceğim.

Ethereal|ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin