Changbin hızlıca Felix'i kucağına alıp kalçalarını okşamaya başladı. Felix kollarını Changbine doladı. Changbin, Felix'in hem kalçasını sıkıyor hem de şaplaklıyordu. Kendine bastırdığında küçük bir inilti bırakmıştı.
Bir elini Felix'in eşofmanının içine soktu. Sertleşmişti. Elini ıslatıp Felix'in penisini çekiştirmeye başladı.
Felix kalçalarını kalçalarını iyice Changbin' e bastırdı.Changbin Felix'i yatağa yatırdı ve boynunu emmeye başladı. Felix'in boynuna kendine ait izleri bırakıyordu. Felix ise elleriyle Changbin'i okşuyordu.
Changbin, Felix'in tişörtünü çıkardı ve göğüs uçlarını emiyordu. Felix ağzından çıkan inlemelere hakim olmaya çalışıyordu. Changbin biraz daha aşağı inip şortunu çıkardı. İzin ister gibi Felix'e baktı.
-Devam et binnie
Changbin Felix'in penisini yalamaya başladı. Felix kendini yatağa bastırıp inliyordu. Changbin dilini başında gezdirdiğinde artık dayanamıyordu.Felix'te Changbin'i yalamak istiyordu. Hızlıca onu altına aldı ve eşofmanını çıkardı. Penisini ağzına aldı. Changbin elini Felix'in saçlarına koyup kendine daha fazla bastırıyordu.
Changbin, Felix'e göre daha deneyimliydi. Changbin, Felix'i dizlerinin üstüne oturtturup ağzında gel gitler yaptı. Boşalmaya yaklaştığında ağzından çıktı ve Felix'i yatağa yatırdı.
Yavaşça deliğine girdi. İkiside büyük bir inleme bırakmıştı.
-Har-eket e-t
Felix'in bu söylediğiyle Changbin gel gitlerini hızlandırmıştı. Bir yandan da Felix'in küçüğüyle oynuyordu.Bir süre sonra Felix gelmişti. Changbin'de gelicekti. Daha da hızlanmıştı. Bu Felix'in canını yakıyordu. En sonunda Felix'in içine boşaldığında ikiside nefes nefeseydi.
Changbin ağırlığını Felix'in üstüne bıraktı. Felix kollarını Changbin'e doladı. Bir süre dinlendikten sonra duşa girdiler.
Felix, yine Changbin'i elliyordu. Bir kez daha istiyordu. Changbin, Felix'in ağzında gel gitler yapmaya başlamıştı. Felix'in saçlarını çekiyor kendine bastırıyordu. En sonunda yine boşaldı. Sıra Felix'in küçüğünü indirmekteydi.
Felix, Changbin'in arkasını çevirip duvara ittirdi. Hızlıca içine girdi. O Changbinden de hızlıydı. Changbin acı içinde inliyordu. Banyo'da kalçalarını çarpışma sesi ve inleme sesleri karışıyordu. Felix boşalmadan önce Changbin'i eğiltip ağzına girdi oda aynısını yaptı ve boşaldı.
İkisi temizlenip saçlarını kuruttular Felix, Changbin'e kıyafet verdi ve yatağa yattılar ikiside kısa sürede uyumuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ethereal|Changlix
Fanfiction[Tamamlandı] Onunla aynı kaderi paylaşıyorduk. Aldatılmıştık ikimizide... Bebeğimle taşındığım o evde onu bulmuştum. Başlarda aramızda hiç birşey yok desem de... Şuan onunla evleniyordum. #4-Changlix:28.06.2021 #2-Changbin:18.07.2021 #3-Felix:02.0...