-18-

1.3K 148 28
                                    

1 hafta sonra
Yine aynı yerdeydiler bu sefer bir kişi fazlaydılar. Felix, Chan ve Minho Changbin'in yanında oturup onu sakinleştiriyorlar diğerleri Sun Hee'yle ilgileniyordu.

Dava başladığından konuşuyorlardı. Soo Jin çocuğunu hiç göremediğini söylemişti. Şahitler ise bunu yalanlamıştı. Soo Jin ve avukatı yalan şeyler söylüyordu.

-Resmi olarak Soo Jin haftasonları görebiliyordu. Telefonumda konuşma duruyor gelip gördüğüne dair ayrıca Soo Jin haftaiçi de zorla kızını görmeye geldi.
-Hayır gelmedim
-Gelmedin mi? Felix sinirle ayağa kalktı ve telefonundan açtığı ses kaydıyla hepsi şok olmuştu. Dün ki konuşmaları vardı.

-İsterseniz bunu araştırın seste her hangi bir oynama yok dün kaydedildi. Olduğu gibi size dinlettim.
Soo Jin susmuştu. Wooyoung söz istiyordu.

-Hakim bey Sun Hee'nin velayeti Changbin'de olmalı.
Hepsi şaşkınca Wooyoung'a baktı.
-Soo Jin, Sun Hee'yi Changbin'den alacağı nafaka için istiyor. Gerçekten sevdiği için değil.

Kimse bunu beklemiyordu hakim bile. Hakim karar vereceğini söyledi ve velayeti Changbin'e vermişti.

Soo Jin sinirle Wooyoung'un üstüne yürüyüo bağırmaya başladı. Changbin ve diğerleri Sun Hee'yi alıp eve gitmişti. Wooyoung'un bunu yapmasının sebebi artık Felix'i üzmek istemiyordu. Eğer Sun Hee, Soo Jin'e verilseydi Felix'te üzülecekti.

Ayrıca Soo Jin'i sevmiyordu.

Changbin ve Felix'i eve bırakınca diğerleri eve gitmişti. 3'ü yalnız kalmıştı. Gün boyunca beraber vakit geçirmişlerdi. İlk defa bu kadar mutluydular.

Saat geç olduğunda Felix eve gidecekti.
-Felix biraz konuşabilir miyiz?
Felix merakla ona dönmüştü. Changbin Felix'le arasında ki mesafeyi kapatmıştı.

-Sanırım o unutalım dediğim o öpücüğü ben unutamadım Felix ve..
-Ben o öpücüğü tekrar istiyorum.

Changbin dudaklarını hızlıca Felix'e bastırdı. Felix şaşırsa da karşılık vermişti. İkisininde kalbi ciddi anlamda hızlı atıyordu. Elleri vücutlarında geziyordu.

Changbin, Felix'i duvarla arasına aldı. Nefessiz kaldıklarında ayrılmışlardı. Alınlarını birleştirip burunlarını birbirine sürttü.

Ethereal|ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin