-28-

1.1K 111 27
                                    

8 ay sonra
Changbin ve Sun Hee kahvaltı hazırlıyordu. Felix üst katta uyuyordu. Felix ağrılar içinde uyanmıştı. Baktığında ise yatak ıslaktı. Başta anlamadı fakat sonra anlamıştı. Suyu gelmişti.

-Changbin!
Changbin onu duymamıştı. Yavaşça yatağından kalkıp merdivenlere yöneldi.
-Changbin!!

Changbin hızlıca yanına gitti. O da ne olduğunu anlamamıştı.
-Ne oldu Lixie?!
-Sancım var Binnie.
Changbin hızlıca Felix'i arabaya bindirdi. Gerekli eşyaları ve Sun Hee'yi alıp arabaya bindi. Hızlıca hastaneye sürdü.

Hastaneye girdiklerinde Felix'i doğumhaneye aldılar. Birazdan ameliyata alacaklardı. Changbin çok heyecanlıydı.

-Baba ne oluyor?
Minik bebeği hiç birşeyi anlamamıştı.
-Kardeşin doğuyor bebeğim.
-Yani babamın karnından çıkıcak mı artık?
-Evet bebeğim.
-Oleyy

Sun Hee, Changbin'e sarıldı. Doktor yanına gelip bir kaç malzemenin yanında olması gerektiğini. Bez, emzik, mama ve kıyafet. Yanlarında tek olan şey kıyafetti. Felix'i burada bırakıp bir yere bırakıp gidemezdi.

Chan'ı aramıştı.
-Chan çabuk yanıma gel
-Ne oluyor Changbin?
-Felix doğuruyor.
-Ne? Hemen geliyoruz.

Telefonu kapattığında Sun Hee'yle beraber bir odaya gitmişlerdi. Çok ani olmuştu. Aslında ani değildi. Günü yaklaşmıştı ama yinede onlara ani geldi.

Changbin düşünüyordu ne ara Aldatıldı ne ara boşandı ve ne zaman Felix'le tanıştı. Herşey çok ani olmuştu. Ama tek bildiği şey vardı. Felix'i ve bebeğini seviyordu. Daha doğrusu bebeklerini. Artık 2 bebeği vardı değil mi?

Kapının açılmasıyla oraya dönmüştüler. Çocuklar gelmişti.

-Felix nerde?
-Doğumhanede bizi sokmuyorlar. Doğuma gireceği zaman haber vericekler.
Sun Hee, Seungmin'in kucağına koşmuştu.

-Seungmin oppa ben abla oluyorum.
Sun Hee'yi kucağına alıp sıkıca sarıldı.
-Seungmin dikkat et, bebeğimize bir şey olacak.

Seungminde hamileydi. Sun Hee kucağından inmişti ve Seungmin'i koltuğa oturtturmuştu.
-O ne zaman gelecek?
Seungmin'in karnını göstermişti.
-Onun gelmesine daha var Sun Hee.

Felix doğuma girmişti. Changbin ameliyathane koridorunda dolaşıyordu.

-Dur artık başım dönüyor.
Hyunjin kolundan tutup onu oturtturmuştu. Chan, Hyunjin ve Jeongin onun yanındaydı. Diğerleri Sun Hee'nin yanındaydı.

Ameliyathane kapısı açıldığında kucağında bebekle çıkmıştı hemşire. O an dünyalar Changbin'in olmuştu.

Hızlıca yanlarına gitmişlerdi. Changbin gözyaşlarına engel olamamıştı. Küçücük eller, küçücük ayaklar. Ailenin yeni üyesi gelmişti.

-Çok tatlı bir oğlunuz oldu.

Erkekti.. Kız ya da erkek olması önemli değildi. Sonuçta 2.bebeği doğmuştu. Bebeği alıp yukarı gitmişlerdi. Changbin Felix'i bekliyordu. O da çıkmıştı. Uyuyordu. Hızlıca gidip alnına öpücük kondurdu.

Odaya çıktıklarında Sun Hee bebeği görmek istiyordu.
-Baba bebek nerede?
-Gelir birazdan Sun Hee.

Bebek odaya gelmişti ve Felix uyanmıştı. Hiç biri gözyaşlarına engel olamıyordu. Hepsi ağlıyordu. Sun Hee bebeğin başından ayrılmıyordu. Sürekli onunla konuşuyor, elleriyle oynuyordu.

Çocuklar kantine indiğinde Changbin, Felix'in yanına oturdu.
-Teşekkür ederim bebeğim. Bana dünyaları verdiğin için ve hep yanımda olduğun için.
Felix gülümseyerek Changbin'in dudağına öpücük kondurdu.

Onlar mutluydular. Yaşadıkları şeyleri beraber atlatmıştılar. Onlar birbirlerinin yaralarını sarıp güzel bir aile kurmuşlardı.

Evettt. İlk kitabımın sonuna geldik. Bitiremem diye düşünüyordum fakat bitti. Umarım beğenmişsinizdir. Elimden geldiğince uzatmamaya çalıştım. Ay resmen ilk kitabımı bitirdim hala inanamıyorum. Özel bölüm yapacağım aklımda 1-2 özel bölüm var.

Bu arada Minsung kitabına başladım yeni, onada göz atmayı unutmayın... ❤️❤️

Ethereal|ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin