Şu an beklenmedik birşey oluyordu. Changbin'in annesi Felix'e bağırıyordu. Felix, Minho ve Jisung oturuyorlardı. Sun Hee'de uyuyordu.
Changbin'in annesi gelmişti. Kapıyı Felix açmıştı.
-Sen..
-Senin yüzünden oğlum benimle konuşmuyor.
Minho ve Jisung bağırış sesleriyle kapıya yöneldi.-Ne diye onunla yattın he? Ne diye aklını karıştırdın? O kızıyla mutluydu sen niye girdin hayatına? He söylesene. Konuşsana!
Felix şaşırmıştı. Minho araya girmişti.-Bayan Seo bağırmayın lütfen. Gelin biz sizinle dışarıda konuşalım.
Zorla dışarı çıkarabilmişti. Felix olduğu yerde çöküp ağlamaya başlamıştı. Jisung Changbin'i aramıştı.
-Binnie hemen eve gel!
-Ne noluyor?
-Annen geldi eve gel.Suratına telefonu kapatıp Felix'in yanına gitti.
-Felix sakin ol hadi gel elini yüzünü yıkayalım.
Zorda olsa onu lavaboya götürmeyi başarmıştı.Changbin geldiğinde Felix'in yanına gitti annesi umrunda değildi.
-İyi misin bebeğim ne oldu?!
Felix kollarını sıkıca Changbin'e sarıp ağlamaya başladı. Jisung, Minho'nun yanına gitmişti. Felix, Changbine olanları anlattı. Changbin sinirle dışarı çıktı.-Ne yapmaya çalışıyorsun? Amacın ne senin? Beni Felix'le ayırınca eline ne geçicek? He ne geçicek?
Jisung, Changbin'i tutuyordu.
-Sizin yüzünüzden bizde zor durumda kalıyoruz!
-Ne zor durumu ya?! NE ZOR DURUMU?! BEN NE YAPTIM DA ZOR DURUMDA KALIYORSUN?! BİRİNİ SEVDİĞİM İÇİN Mİ YADA BEBEĞİMİZE SAHİP ÇIKTIĞIM İÇİN Mİ? İSTESEM ALDIRTABİLİRDİM AMA YAPMADIM YAPAMADIM. BUNUN NESİ KÖTÜ HE NESİ?Annesi sadece bakıyordu.
-Çık git evimden. Yüzünü görmek istemiyorum artık. Git buradan.
Bayan Seo şaşırsada gitmişti. Changbin Felix'e dönüp ona sarılmıştı. Hiç birşey onlardan değerli değildi. Felix ağlamaya devam ediyordu.Minho ve Jisung eve girdiğinde Sun Hee ağlıyordu. Onu alıp sakinleştirmeye çalıştırdılar ve ağlaması bitince oyun oynamaya başladılar.
Felix ve Changbin hala sarılıyordu. Changbin, Felix'i çenesinden tutup yüzünü sabitledi. Gözyaşlarını silip konuşmaya başladı.
-Lixie ne olursa olsun Sen,ben kızım ve bebeğimiz herkese inat çok mutlu bir aile olacağız.
Felix gülümsemişti. Changbin ona yaklaşarak dudaklarına yumuşak bir öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ethereal|Changlix
Fanfiction[Tamamlandı] Onunla aynı kaderi paylaşıyorduk. Aldatılmıştık ikimizide... Bebeğimle taşındığım o evde onu bulmuştum. Başlarda aramızda hiç birşey yok desem de... Şuan onunla evleniyordum. #4-Changlix:28.06.2021 #2-Changbin:18.07.2021 #3-Felix:02.0...