-19-

1.3K 147 0
                                    

Changbin Felix'i seviyordu ve bunu Felix'te anlamıştı fakat biriyle ilişki yaşamaktan korkuyordu. Sevdiği kişi tarafından aldatılmıştı. Güven duygusu resmen yok olmuştu.

Felix'ten sadece biraz zaman istemişti. Felix ise ona istediği kadar zaman vermeye hazırdı. Changbin işteydi. Sun Hee'de Felixleydi. Beraber bahçede oyun oynuyorlardı. Yağmur başladığında içeri girdiler.

Felix, Sun Hee'ye banyo yaptıracaktı. Küvete biraz su doldurup Sun Hee'yi küvete soktu. Biraz oyun oynamaktan zarar gelmezdi değil mi?

Beraber köpükler çıkarıyorlardı. Felix o köpükleri alıp Sun Hee'nin kafasına koyuyordu. Tüm ev onların kahkahalarıyla doluyordu. Sun Hee ellerini suya vurmaya başladığında Felix'in her yeri su olmuştu.

-Ah Sun Hee dur lütfen.
Felix'in söylenmesiyle daha da hızlanmıştı. İkiside hem gülüyor hem de eğleniyordu.

Sun Hee hasta olmaması için biraz daha durup çıkmıştılar. Felix üzerini giydirdikten sonra saçlarını kurutmuştu ve öğlen uykusuna yatırması gerektiğini farketti.

Yatağa gidip Sun Hee'yi yatırdı ve yanına yattı. Ama ikiside uyuyakalmıştı. Changbin işten geldiğinde etrafta kimseyi göremediği için biraz paniklemişti. Ama odada olduklarını gördüğünde gülmeden edememişti.

Üstünü değiştirip yanlarına yattığında Felix sıçrayarak uyanmıştı. Changbin, Felix'e baktı.
-Sun Hee düşüyor sandım, korktum.
Changbin gülerek
-Düşmüyor. Hadi yat.

Felix hiç birşey olmamış gibi uyumuştu. Uyku sersemiydi uyandığında. Changbin yataktan kalkıp yemek hazırlamaya gitmişti.

Hem şarkı dinliyor hem de yemeği hazırlıyordu. Odadan ağlama sesiyle oraya gitti. Sun Hee ağlıyordu.

-Bebeğim ne oldu?
Felix'ten alıp kucağına aldı. Onu sakinleştirdikten sonra hep beraber mutfağa gittiler. Sun Hee'nin önüne birkaç şey verdiler.

Onlar ise yemeği yapmaya başladılar. Changbin normal yemekleri yapıyordu, Felix ise brownie yapıyordu.

İkisi tam bir çift gibiydiler. Felix, Changbinle yaşıyordu. Her dakikaları beraber geçiyordu. Fakat Changbin ilişki sorumluluğu almak istemiyordu. Şuanlık..

Ethereal|ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin