Felix 1 haftadır halsiz ve hastaydı. Changbin onunla ilgileniyordu. Sun Hee'yi Seungmin'e bırakmışlardı. Changbin ne kadar istese de hastaneye götüremiyordu Felix'i.
-Felixshii hadi artık hastaneye gidelim.
-Binnie gerek yok gerçekten.
-Böyle diye diye 1 hafta oldu Felix. Hadi kalk.En sonunda Felix bitmek bilmeyen ısrar yüzünden kabul etmişti. Hastaneye geldiklerinde doktor kan tahlili yapacağını söylemişti.
İkisi kafeterya da oturup bekliyordu.
-Daha iyi misin bebeğim?
-İyiyim binnie. Sana gerek yok demiştim.
-En azından birşey yoksa da içimiz rahatlayacak.İkiside kahvelerini bitirdiğinde yukarı çıktı. Doktor'un yanına girdiler.
-Tahlil sonucunuz çıkmış. Tebrikler hamilesiniz.
İkiside kaşlarını çatıp birbirine bakmıştı. Ne ara olmuştu? Doktordan çıktıklarında bir yere oturup konuşmaya başladılar.-Changbin ne yapacağız şimdi? Aramızda ki ilişkiyi ailemiz bilmiyor. Daha doğrusu senin ailen ve benim babam.
-Felix ben bilmiyorum.
-Bebek ne olacak peki?
-Onu aldırmayacaksın. Onun bir suçu yok. Kendi zevkimiz uğruna oldu ve onu aldırmak istemiyorum.-Aslında bir tane daha bebeğimiz olacak değil mi?
Changbin gülüp Felix'in elini tuttu.
-Benim 3.bebeğim olacak.
Felix utanarak başını öne eğdi.
-Hadi Sun Hee'nin yanına gidelim. Bebeğimizi özledim.İkiside hesabı ödeyip arabaya bindiler. Yol boyu plan yapıyorlardı.
-2.çocuğumuz olacak inanmıyorum.
-Changbin biz nerede yaşayacağız? Sende mi bende mi?-Hmm. Bence iki katı birleştirelim. Üst katta odalarımız olur hem Sun Hee'lere oyun yeri yaparız. Alt katta da salon ve misafir gelirse kalabileceği 1 oda olur. Bahçeye oturabileceğimiz bir yer yaparız güzelce.
Changbin herşeyi önceden planlamış gibiydi. Bu hali Felix'i güldürüyordu. Seungminlere gelmişlerdi. Eve girdiklerinde Sun Hee uyuyordu. Changbin gidip yavaşça onu öpmüştü. Gerçekten onu çok özlemişti.
-Ee naptınız?
Chan'ın sorusuyla ikiside birbirine bakmıştı.
-Söylesenize ne dedi doktor?
-Hamileyim.
Seungmin ve Chan şaşırmıştı ama sonra gülmüşlerdi.-Ciddi misiniz?
-Biz daha 1.yi yapamadık Changbin 2.yi yaptı.
Hepsi gülmüşlerdi. Baya bir konuştuktan sonra Sun Hee uyanmıştı. Felix gidip onu almıştı.Felix'in boynuna sarılıp kafasını omzuna yaslamıştı. Hala uykusunu açamamıştı. Changbin ona laf attığında gözleri kapalı bir şekilde gülüyordu. Uykusu olduğunu fark ettiklerinde Felix onu yatırmaya gitmişti.
-Changbin annenin haberi var mı? Biliyorsun o bir erkekle ilişkin olmasına karşı.
-Ve bir erkek senden hamile.
-Konuşacağım. Kabul etmeli. Bir kadınla oldum da ne oldu? Ben Felix ile mutluyum. Beni, bizi böyle kabul etmeli.-İstersen yardım edebiliriz.
-Hayır halledeceğim ben.Felix içeri geldiğinde annesine uğramak istediğini söyledi. Changbin de onunla gitmişti. Annesine söylediklerinde çok mutlu olduğunu söylemişti. Onun annesi onları seviyordu. Tek sıkıntıları Changbin'in annesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ethereal|Changlix
Fanfiction[Tamamlandı] Onunla aynı kaderi paylaşıyorduk. Aldatılmıştık ikimizide... Bebeğimle taşındığım o evde onu bulmuştum. Başlarda aramızda hiç birşey yok desem de... Şuan onunla evleniyordum. #4-Changlix:28.06.2021 #2-Changbin:18.07.2021 #3-Felix:02.0...