Влязох обратно в халето, стиснала чантата си в ръка и се запътих към самолета.
Дейвид стоеше от едната му страна, отворил вратата и ме чакаше, за да ми помогне да се кача.Измерих го с леден поглед, щом се приближих достатъчно, а той ми се усмихна сладко в отговор. Въпреки че беше изключително дразнещ, не можех да отрека факта, че беше и адски красив.
- Заповядайте в каретата, мадам! – подаде ми ръка и щом я поех, ме разтресе лек ток – Ооо, мяташ искри от сега? Ти си едно огнено пиленце, нали?
- Идиот! – промърморих и се качих по стълбите.
Самолетът беше малък – вътре имаше едва шест седалки, но пък имаше достатъчно място за краката.
Сложих малката си чанта в багажното над главата си и седнах на едната, закопчавайки колана си.
Дейвид ме изгледа развеселено и каза:- Тъй като не разполагаме със стюардеса за този частен полет, щом вдигна птичката достатъчно високо, можеш да се обслужиш с напитки и храна. Ето там отзад има всичко необходимо, има и тоалетна. Настанявай се!
Затвори вратата, заключи я и отиде в предната част на машината.
След малко се чу невъобразим шум и гласа му се разнесе във вътрешността на самолета.- Говори твоят капитан на полета – Дейвид Макферсън. Ще излетим съвсем скоро, така че, затегни здраво колана.
Усетих как машината тръгна съвсем бавно и изведнъж вече бяхме извън хангара.
Продължи да се движи направо за малко и спря, след това ускори неимоверно много и след минута се издигнахме във въздуха.Никога не бях летяла с толкова малък самолет, чувствах се като в консервна кутия. А и не знаех накъде летим все още и се надявах при следващото включване, любезният капитан да ме уведоми.
Продължихме да се издигаме, а аз гледах как приближаваме облаците – беше много красива гледка.
След около пет минути гласът на Дейвид отново се разнесе.- Здравей, пиленце! Говори твоят капитан! Вече можеш да станеш от седалката и да си налееш нещо за пиене. Предстои ни осемчасов полет и ти предлагам да се насладиш максимално на преживяването. Ще имаме една спирка за зареждане на гориво. Ако имаш въпроси, можеш да дойдеш при мен.
Чу се изпукване, което предполагаше край на връзката. Отново не беше казал за къде летим. По дяволите!
Трябваше да отида при него.
YOU ARE READING
Бегълката 🔞🔞🔞
Romance❤❤❤ Тя е булка - беглец, фотограф и наследник на милиони...Но с едно условие - да се омъжи във възможно най - кратък срок и да осигури наследник на фамилията... Той е пилот на малък самолет, извършващ кратки екскурзии до екзотични места, сериозен и...