Сан Франциско
Урсула Колинс беше от хората, които не търпяха някой да не им се подчинява.
Не беше стигнала дотук, благодарение на благия си нрав.
А сега внучката й – Катрин – беше изчезнала от собствената си сватба и беше предизвикала редица събития, които вгорчаваха съществуването й.Чакаше късния си гост в богато декорираната си гостна и не искаше да признае пред себе си, но се плашеше малко от него.
Дори и да изискаше нещо безумно от нея, тя щеше да се разправи с него рано или късно.
По нейния си начин – тихо, подмолно и съпроводено с кръв.Подръпна перлите си и се уви в шала си по – плътно. Дори и летните нощи й се струваха хладни, също като душата й.
Почукването по прозореца беше толкова тихо, че може би нямаше да му обърне внимание, ако не го очакваше.
Стана и дръпна завесата на френския прозорец.Да, той стоеше отвън, прикрит от мрака и я чакаше да го пусне. Отвори и заговори тихо, така че персонала, който се навърташе наоколо да не я чуе.
- Влизай, дявол го взел! Искаш някой да те види ли?
- Спокойно, Урсула! – той се плъзна като сянка покрай нея.
- Какво искаш? Защо поиска тази среща?
- Знаеш защо, Урсула! Къде е тя?
- Не знам, за Бога! Изчезна преди да се добера до нея! Иначе бих вкарала малко мозък в тъпата й глава!
- Договорката ни не беше такава! Знаеш какво е заложено на карта, Урсула! – гласа му беше тих, но тръпки я побиваха от него – Намери Катрин бързо и я накарай да се върне! Тази сватба трябваше да се състои и ти го знаеш по – добре от мен!
- Не зная къде е...
- Тогава имаш малко време, за да я откриеш, нали? Иначе всичко отива в калта – името ти, репутацията ти...Всичко! Вече няма да си важната Урсула Колинс, а най – обикновена престъпница!
- Търся я! Но не е толкова лесно!
- Знам, - той се приближи към нея – но ти ще се справиш! Имаш малко време, Урсула.
- Колко?
- Да кажем седмица. После...
Тихият му смях отекна в стаята и тя се притесни да не би някой да го чуе. Молеше се визитата му да приключи час по – скоро. Знаеше, че е способен на страшни неща – беше го виждала неведнъж как се справя с враговете си. А и с нейните също.
YOU ARE READING
Бегълката 🔞🔞🔞
Romance❤❤❤ Тя е булка - беглец, фотограф и наследник на милиони...Но с едно условие - да се омъжи във възможно най - кратък срок и да осигури наследник на фамилията... Той е пилот на малък самолет, извършващ кратки екскурзии до екзотични места, сериозен и...