Глава 7 🔞🔞

715 73 6
                                    

Плъзгах ръце нагоре и надолу по приятно сгорещеното си тяло, а Дейвид ме пронизваше с поглед.

Знаех какво му причинявам с действията си, но така му се падаше.
Дръзкото ми пътешествие продължи – докоснах зърното на гърдата си с показалец и лекичко го разтрих.

Но това не ми беше достатъчно, исках да го питам кое точно от всичко, което беше видял на камерата, му беше харесало най – много.

- Кажи ми, Дейвид, - пръста ми кръжеше около възбуденото връхче – защо включи камерата? И не е ли незаконно да монтираш такова приспособление в пасажерския отсек?

- Ммм… - чух дори и сухото му преглъщане, но бях достатъчно садистично настроена и щях да го доведа до ръба.

- Каза ли нещо? – продължих да го измъчвам, когато бавно облизах два пръста.

- Аааа… Реших да видя дали си добре и… теб те нямаше, но после се появи и…

- Се съблякох? – пътешествието на пръстите ми продължи от коленете към бедрата ми.

- Да… - отново чух сухо преглъщане.

- И хареса ли ти това, което видя?

- Да…

- Кое точно ти хареса? – станах ненадейно и застанах отстрани до леглото – Когато легнах ли?

- Аха! И, когато вдигна кракът си на подлакътника…

- Така ли? – легнах обратно и заех същата поза от самолета.

- Да… Мамка му, Кат…

- Кажи, Дейвид… - кожата ми беше настръхнала от възбуда, а и бриза помагаше доста – Това дали ти хареса?

Докоснах клитора си с пръст и се разтворих още повече пред него, в мракът долетя стона му. Прокарах върхът на пръста си по блестящите гънки и отметнах глава назад.

Знаех, че в момента ме изпива с поглед и беснее вътрешно, защото не може да направи нищо по въпроса. Връхчетата на гърдите ми се втвърдиха неимоверно и мечтаех да усетя гладната му уста върху тях.
Погледнах го с премрежен поглед.

- Знаеш ли защо бях в това състояние и защо направих това в самолета ти?

- Не… Защо?

- Защото те сънувах, как ти го правиш…

- И какво точно правех? – видях, че ръката му стисна силно пениса му и прилив на възбуда се стече по вените ми.

Бегълката 🔞🔞🔞Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon