Глава 17 🔞🔞🔞

797 77 12
                                    

Отворих очи и моментално осъзнах, че не съм сама в леглото. Дейвид беше отпуснал ръката си върху мен.
Обърнах се внимателно към него и го загледах – дори и в съня си изглеждаше секси.

Голите му гърди се вдигаха и спускаха равномерно, а единия му крак беше свит в коляното. Усетих как възбудата се надигаше в мен – той спеше, а аз мечтаех да го събудя с устни, обвити около члена му.

Размърдах се още малко, като внимателно се освободих от захвата му и отметнах бавно чаршафа. Тихичко благодарих на всички богове, че не си беше обул боксерките и се наведох към полуеректиралия му пенис.
Прехапах устна и сведох глава, като издухах малка струйка въздух върху него. Плъзнах езика си по цялата му дължина и го чух как изръмжа.
Коленичих между краката му и го погледнах – още спеше.

„Да видим дали ще спиш още дълго, красавецо.“

Обхванах го в юмрука си и целунах главичката му. Той мигом отвори сънените си очи:

- Хей, какво правиш?

- Смятам да те изсмуча, нещо против?

- Мамка му, не! – скръсти ръце зад главата си и продължи – Можеш да ме събуждаш така всяка сутрин.

- Доста самонадеяно, господин пилот на самолет. – прокарах нокътя си по тестисите му.

Той стегна мускулите си, но не помръдна. Устните ми обвиха главичката му и езика ми закръжи около нея. С отворена уста изучих ствола му, оставяйки влажна диря.

Изправих го нагоре и го поех, колкото можех по – дълбоко. Не бях като порноактрисите и не успях да го поема докрай, но усетих как опря задната част на гърлото ми.

Юмрукът ми помпаше нагоре и надолу, в синхрон с устата ми. Чувах го как стене под мен и изведнъж усетих ръката му в косата си – стисна я и ме дръпна леко нагоре.

- Искам те върху мен! Искам да те вкуся...

Не чаках втора покана, а го обкрачих и вирнах дупето си срещу него. Отново поех в устата си члена му и я задвижих плавно нагоре и надолу.
Той стисна дупето ми с ръце и ме придърпа върху лицето си.

- Толкова си прекрасна и мокра... Мамка му!

Разтвори ме с пръсти и ме облиза от клитора до ануса, бях го поела в уста и силно изстенах при този първи контакт.
Задвижих ръката си уверено по ствола му и отново го поех дълбоко.

Усетих как зарови пръст в мен и започна да го върти. После силно засмука клитора ми.
Завъртях дупето си с цел да свърша по – бързо, но той ме плесна. Веднага застинах в позата, в която ме искаше.

Бегълката 🔞🔞🔞Where stories live. Discover now