#I'm ready for everything from your hand#

286 27 2
                                    

Bütün gece Hyunjin'in gözüne bir gram uyku girmemişti.Bir an önce hasret kaldığı çillere,minik bedene kavuşmak istiyordu.Felix'in ona verdiği siyah t-shirt'e bakıp bakıp gülüyor ve koklayıp duruyordu.

Saat yaklaşık 4 olunca yatma kararı aldı.Sevdiceğinin yanına gözleri mor bir şekilde gitmek istemedi ve odasının tavanına yapıştırdığı-geceleyin parlayan-yıldızlara bakarak güzel bir uykuya daldı.
...

Uykusunun derin olması nedeniyle saatlerdir çalan telefonun yeni farkına varıyordu Hyunjin.

Yavaş yavaş uykusundan uyanmaya çalıştı.Gözlerini araladığında yatağının tam karşısında aynada yansımasını gördü.

Siyah tişörtünün arkasından geçmiş,şortuyla bacaklarının arasına sıkışmış vücudunu sarıp sarmalayan çarşafı farketti.

Geceleyin ne oluyordu da bu hale geliyordu bu çarşaf?Düşünmeden edemedi Hyunjin.

Komidinde titreyen telefonu fark etmesiyle yavaşça başını o yöne döndü ve ekranda beliren yazıya baktı.
_________________________________
"ÇİLLİ 🥺46 CEVAPSIZ ARAMA📞🚫"
_________________________________

Bir anda üzerindeki çarşaftan kurtulup ayağa fırladı Hyunjin ve whatsapp'tan mesajlara girdi.

________________________________________________
ÇİLLİ🥺

Lan nerdesin gerizekalı

Uyuyor musun amk

Lan 10 kere aradım telefonunu sessize mi aldın aptal

Sana güvenende kabahat

Ulan yemin ederim tam dayaklıksın

Uyansana lan

Lan neden hep beni deliler buluyor amk

Telefon numaramı da aldı şerefsiz

Yalnız telefon numaramı belki kaydetmemiştir neden yazıp tekrar numaramın gözükmesini sağlıyorum ki ?

Lan ne diyorum ben amk

Uyansana salak
________________________________________________

Hyunjin mesajları okuduktan sonra sırıttı ve saati kontrol etti.Gerçekten 13:26'ya kadar uyumuş muydu ?

"Aptal kafam.Niye 4'te uyursun ki"

Telefonu eline alıp Felix'i aradı.

"Hadi...aç aç!Hah.Eee...G-günaydın F-"

"Dııt dııt dııt"

"Lan niye kapıyon ? Altı üstü 5 saat geç kaldım

Hyunjin boş hatta konuştuğunu fark edince duraksayıp ekrana baktı.

"...Lan ne diyorum ben ?"

Hızlıca üstüne bir tshirt,altına da bir pantolon geçirdi ve saçlarını bağlayıp kendine bakmadan evden hızlıca çıktı.Ama bu sefer anahtarını almayı ihmal etmedi.
...

"Bıçakla çıkacaksın diye çok korktum".Yolda giderken Hyunjin'in saçma sapan abartılarını dinliyordu Felix.

Ona zaten kızgındı ve gerçekten bıçakla bile çıkma potansiyeline sahipti fakat onu bir level düşürmüştü.

"Merak etme yakınımda olsaydı bıçakla çıkardım.Dua et oklavayla çıktım."

Hyunjin sevimliliğine sırıttığı fakat sinir bozuculuğuna da somurttuğu kısa bir bakış attı Felix'e.Birazdan kalpten gidebilirdi tatlılığı karşısında.

You better run away🏃//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin