#tears of emotion#

280 25 5
                                    

"Ne?!"

Felix Hyunjin'e garip bakışlar atarken Hyunjin şimdi ne bahane uyduracağını düşünüyordu.Felix Hyunjin'in yanına bir adım daha yaklaşıp kulağına fısıldadı.

"Bizi düşürdüğün bok çukuruna bak.Hadi çevir şimdi şurdan gerizekalı"

Hyunjin aniden aklına gelen fikirle Kimya Öğretmenine döndü.

"Ee şey...Ben okula biraz geç geldim.Okula girerken de arka bahçeye doğru giden birini gördüm ve takip ettim.O kişi de Felix çıktı.Fakat Felix arkadaşımın burada ne aradığını bilemiyorum"

Hyunjin son cümleden sonra herkesten göz temasını kesip tırnaklarıyla uğraşmaya başladı.Baya baya topu Felix'e atıyordu.

Felix Hyunjin'in 2 dakikada uydurduğu yalana şaşkın bir bakış attı ve boğazını temizleyip devam etti.

"Evet hocam dediğiniz gibi yeni geldim.Gezmeye çıkmıştım ve buranın yasak olduğunu bilmiyordum.NE TESADÜF Kİ Hyunjin arkadaşımız da buradan geçiyormuş ve beni görmüş değil mi?"

Hyunjin gözlerini ellerinden çekip Felix'e baktı ve geçiştirici bir laf söyledi.

"Hmm hmm evet öyle"

Felix Hyunjin'in tepkisini ölçtükten sonra Kimya Öğretmenine döndü.İnanmışa benziyordu.

"Pekâlâ sınıflarınıza dönün"

Felix yere düşen çantasını aldıktan sonra son hız arka bahçeden çıkmıştı.Fakat Kimya öğretmeninin Hyunjin'in kulağına fısıldadığı sözleri duymamıştı.
...
Son bir kaç günde yaşadıklarını düşündü Felix.Neden bilmiyordu fakat garip şekilde hoşuna gitmişti.Ne zaman düşünse istemsizce gülüyor ve sınıftaki herkesin ona garip garip bakmasına neden oluyordu.Bu nedenle sınıftan çıkıp kantine gitmeyi planladı.Fakat kantine geldiğinde bunun pek de mantıklı bir şey olmadığını düşündü.

"Hey Felix!"

Kafa dinlemek buraya kadarmış diye düşündü Felix.Aksiyon kokusunu almaya başlamıştı bile.

"Ne istiyorsun aksiyon çocuk?"

Bunun üzerine Hyunjin Felix'in yanındaki sandalyeyi çekip oturdu ve çenesini ellerinin arasına koyup masum bakışlar atmaya başladı.

"Hey hey bir dakika aksiyon çocuk da ne demek oluyor?Onun yerine yakışıklıyı tercih ederim"

"Ne istiyorsun Hyunjin"

Hyunjin ciddi bir hâl alıp konuşmaya başladı.

"Sen sabahki olaydan sonra çantanı yerden alıp hızlıca gittiğin için bilemiyorsun tabi"

Felix yüzünü ciddi bir hale büründürdü.

"Bir şey mi oldu?"

"Şu yanağıma küçük bir öpücük kondurursan belki söyleyebilirim"

Felix Hyunjin'e iğrendirici bir bakış atıp hızlıca sandalyesini geriye itti ve ayağa kalktı.

"Bana bak romeo çakması!Anlatıcaksan anlat anlatmayacaksan siktir git şurdan!"

"Oha"

Hyunjin Felix'in bu halini ağzı açık bit şekilde izledi.

Kantindeki herkes ayağa kalkıp Hyunjin'e bağıran Felix'e bakıyordu.Felix etrafına bakıp boğazını temizledi ve yerine oturdu.

"Çok bağırdım tamam ama KONUŞ"

"Çok seksisin"

Felix Hyunjin'e ateş saçan ve son bir şans verdiğini gösteren bir bakış attı ve konuştu.

You better run away🏃//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin