"Durumu gayet iyi.Zaten tahmin edersiniz ki kurşunu omzuna aldığı için fazla hasar yok vücudunda."
Doktoru pür dikkat dinleyen Minho'nun aksine dünya Hyunjin'in umurunda değildi.Perdenin arasından yansıyan ışığı çok beğenmiş olacak ki gözünü oradan alamıyordu.
Hafif aralanmış perdeden sahili görebiliyordu.Tek tük 1-2 tane gemi 1-2 tane de yelkenli deniz üstünde gidiyordu.Uyumlarını çok beğendi Hyunjin.Nedense onu rahatlatan bir şey vardı.
Doktor Hyunjin'in son kontrollerini de yaptıktan sonra odadan çıktı.
"Hyunjin ne var orada allah aşkına abi? 2 gün önce vuruldun anasını satayım."
"Ne yapmamı bekliyorsun Minho?Kalkıp halay mı çekeyim?"
"Hyunjin emin ol 2 gün önce ben vurulsam denize bakıp dakikada bir sırıtmam-"
"Felix'e benziyor."
"Ne?"
"Güneş ışığı Felix'e benziyor.Okuldan birinin ona "~Hey Sunshine" diye seslendiğini duydum.Gerçekten doğru."
"Senin hayatını tehlikeye soktu o çocuk farkında mısın bilmiyorum."
Hyunjin boynunu yavaşça camdan çekti ve Minho'ya doğru döndürdü.
"Minho onun hayatını mahveden bendim...Onun hayatına girerek en büyük hatayı yaptım.Felix her zaman bana "sakin ve sessiz bir hayatım olsun isterdim"derdi.Benim yapmam gereken hayatımın bokluğunun farkına varıp hayatından çıkmaktı.Peki ben ne yaptım?Ben ise ona söz verdim.Sessiz sakin bir hayatımız olacağına dair.Her şeyin düzeldiğini sandım Minho.Adamlar peşimde değildi.Bitti sandım.Yaklaşık 3-4 aydır yoklardı biliyorsun.Bu yüzden Felix'le sakin ama eğlenceli bir hayat sürmek istedim.Felix ise bana güvenmeyi seçti.Peki ya şimdi?Geçimimi bir zamanlar uyuşturucu satarak yaptığımı ve onu bu yüzden rehin aldıklarını bile bilmiyor!"
Sonlara doğru yaptığı hata yüzüne vurmuştu.Sesini daha da yükseltti.
"Peki borcumu nasıl ödeyeceğim?1 milyon doları kıçımdan çıkarıp bulmayacağım ya.Bir barda çalışan aranıyordu.Oraya başvuracağım ama hiçbir faydası olacağını düşünmüyorum."
Bunu dedikten sonra gözlerini yumdu ve devam etti.
"Bazen aklımdan otellerde gece işçiliği yapmak geçmiyor değil.Anlarsın ya."
"Aklına sıçayım Hyunjin."
Minho Hyunjin'e dönük olan başını hastabaşı monitörüne döndü.Hayati bulgularının stabil olması nedeniyle sırıttı ve derin bir nefes aldı.Ardından yavaşça Hyunjin'in karnına vurdu.
"Gene ölmedin Hyunjin.İyi tarafından bak."
"Ölmemek iyi bir şeyse bakayım."
"Ne demek bu şimdi?"
"Bilmem.Ölmek bir kaçış yolu olabilir bazen.Hatta şu anlık en iyi kaçış yöntemi benim için."
"Saçmalık...yaşamak bir lütuf Hyunjin.Değerini bil."
"Doğru söylüyorsun yaşamak bir lütuf.Hele ki Felix varken."
...
"Nerde bu çocuk?"Hastane koridorunda hava alma bahanesiyle telaşlı bir şekilde dolaşıyordu Minho.Felix'in polise gitmesinden korkuyordu.Fakat aramak istese bile numarası yoktu ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You better run away🏃//Hyunlix
Novela JuvenilHer gün okula giderken evlerin ziline basıp kaçan Hyunjin,hayatını düzene sokmuş ve sakin yaşayan Felix'i kendi bok çukuruna bulaştırıyor...