#Thank you for being with me#

203 21 7
                                    

Felix cebindeki anahtarı çıkarıp kapıyı açmak üzere kilide doğru konumladı.Sevgili olmalarının üzerinden 1-2 saat geçmiş ve sahilde biraz yürüdükten sonra yorulduklarını fark edip eve gelmişlerdi.

Kapı açıldığında Felix eliyle içeriyi işaret etmiş ve Hyunjin de bunun üstüne salondaki koltuğa doğru yürümeye başlamıştı.

Yürüdükçe üzerindeki yorgunluğun arttığını fark etmiş ve kendini koltuğa bırakmıştı.

"Biraz dinlen Hyunjin.Daha yeni taburcu oldun."

"Sen ne yapacaksın?"

Felix mutfağa doğru ilerlerken konuştu:

"Bilmem."

Hyunjin koltuktan kalkıp mutfaktaki sevgilisinin yanına doğru adımlamaya başladı.

"Birlikte uyuyalım?"

Yanına geldiğinde telefonuyla uğraşan küçük bedenin belini elleriyle sarıp boynuna minik bir öpücük kondurdu.

Felix biraz huysuzlanıp arkasını döndü ve burunlarının değmesine neden oldu.

"Bilerek yapıyorsun değil mi?Beni sinir etmek için."

Yüzleri birbirine değerken fısıldayarak konuştu Felix.

"Belki."

Kıkırdayarak cevapladı onu Hyunjin.Bu cevabına sinir olmuşçasına,küçük bir çocuk edasıyla,sevgilisini ittirip buzdolabına doğru ilerlemeye başladı Felix.

"Hadi ama sadece sevgilimi bir tık sinir etmek istedim."

"Başardın da."

Hâlâ buzdolabında bir şeyler arayan Felix istediğini bulamamışçasına huysuzlandı.

"Evde yoğurt olduğuna kalıbımı basabilirim.Daha dün almıştım."

"Tezgahta olduğu için bulamıyor olabilir misin bebeğim?"

Felix tezgaha yandan bir bakış atıp off çekti.Hyunjin ise onun haline gülmekle meşguldü.

"Ee ne yapacaksın bunlarla?"

"Bilmem.Aklımda sadece tatlı yapmak vardı.Ben de evdeki malzemelere bakınıyordum."

"Benim aklımda bir şey var aslında."

Felix biraz şaşkın bir bakış verdi Hyunjin'e.Yemek yapabiliyor olması garibine gitmişti.

"Ben seni yiyim sen de beni ye."

Pis pis sırıtan sarışına karşı Felix çok sinirli bakıyordu.Omzuna bir tane geçirdi sevgilisinin.

"Senden mantıklı bir cevap beklemek saçmaydı zaten."

"Sipariş etmeye ne dersin?"

"Sözümü geri alıyorum."
...
Sipariş ettikleri pizzayı midelerine indireli yaklaşık 1 saat olmuştu.Felix sevgilisinin dizlerine uzanmış televizyon izliyor,Hyunjin ise instagramda geziniyordu.

Aniden elektriklerin gitmesiyle Hyunjin'in dizi üstünde sıçradı minik beden.

Bir anda sıçradığı için dizi kasılan Hyunjin ise havaya minik bir inleme bıraktı.

You better run away🏃//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin