#Purple bell of the blue house#

849 48 5
                                    

Hedefinde bulunduğu evlere bir yenisini daha eklemek istiyordu sarışın çocuk.

Saçlarını arkadan bağlamış,birazını da açık bırakmıştı.Çantası sırtında,hafif gülümsemesiyle hızlı bir şekilde sokaklarda yürüyerek eğlenecek başka birilerini arıyordu.

Bu ev...hmm bu ev olmazdı.Gözü tutmamıştı...Ya şu marketin yanındaki uzun bina? Yok bu da fazla uzundu..."Aha!".Biraz daha dolaştıktan sonra görüş alanına giren evle memnun olmuş bir ses çıkardı sarışın.Evet işte bulmuştu.Görüş alanına giren mavi,müstakil ev eğlence için idealdi.Kesinlikle içinde eğlenebileceği,sinir edebileceği birileri olmalıydı.

Hızlı adımlarla mavi eve yaklaştı.Dış kapısını açıp bahçeden içeri girdi.Etrafta kimse olmadığını da kontrol ettikten sonra kapıya yaklaşıp yanında bulunan mor düğmeye hunharca bastı.İşte eğlence şimdi başlıyordu.

"Kaç Hyunjin kaç!"

Bu onun için bir rutin olmuştu artık.Her sabah okula giderken hedefinde belirlediği evlerin ziline basıp kaçmak.Tamamen eğlence için yapıyordu.Şimdiye kadar hiçkimseye yakalanmamıştı.Son 2 yıldır yaptığı bu işte yakalanmadığı için şükrediyordu.

"Kahretsin!"

Koşarken sarışının kafasından düşen toka saç tutamlarının bir anda gözlerinin önüne gelip dengesini kaybetmesine neden oldu.Sıkı bağlamadığı saçlarına küfür ederek tokayı yerden alıp hızlıca ilerlemeye devam etti.Fakat bir sıkıntı vardı.Kapı niye açılmıyordu?

"Lanet olası açılsana!"

Kaçmanın yollarını aradı Hyunjin.Kapının yanındaki duvarı farketti ve oradan hızlıca atlayıp okul yoluna devam etti.Daha zilini çalması gereken 2 ev vardı.

Saçını tekrar bağlayıp önden iki tutam çıkardı.

Yüzünde,bugün aksiyonun diğer günlere oranla daha fazla olmasından kaynaklı endişe dolu ve aynı zamanda pis bir sırıtış vardı.

Acaba onu izleyen iki çift gözden haberi var mıydı?
...
Öncelikle merhabalar amk.Bu ilk bölüm olduğu için kısa oldu.OFF ÇOK GERİLDİM BİR KENDİME GELEYİM.Şu ana kadar bu platformda ya da başka hiçbir platformda hikaye YAZMADIM.O yüzden yazdığım hikayeler boka sararsa şaşırmayın.Tamam şimdi şu iki güzelliği koyup kaçıyorum.Ha bir da oy verirsiniz mi amk🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

Ha bir da oy verirsiniz mi amk🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
You better run away🏃//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin