38. Kraj

65 2 2
                                    

Kembridž, Engleska
10. Jun 2022

Udaljim se od mase, u ćošak gde me skoro niko ni ne vidi, dok nestrpljivo čekam Kola da stigne. Ne znam kako da počnem. Početak je najgori i mrzim ga!
Igram se nervozno sa prstima, šetajući se levo - desno.

"Sidnej." Izgovori moje ime čim me ugleda "lepa si." Odmah kaže čim me izmeri od glave do pete. Nasmešim se

"Hvala."

"Što si toliko nervozna?" Deluje zabrinuto, ali znam da nije. Gluma mu ide savršeno, čak me i zanima zašto nije glumac. Otvorim usta da kažem, ali zablokiram ne znajući šta da mu kažem. Ritam muzike se promeni, opet u lagan i opuštajuću. Ispruži mi svoju ruku, koju prihvatam te me odvuče u masu gde nas svako može videti - srećom, ovo niko ne može da shvati toliko pogrešno, jer je matura i cilj je da se svi zabavljamo. Pa, delimično svi.

"Pa? Šta se desilo, jel sve u redu?" Ne mogu da verujem da to još uvek radiš! Kada si ti planirao da raskineš sa mnom? I kako?

"Ne pravi se kao da te je briga." Zbuni se na trenutak, gledajući pravo u moje oči bez i da trepne. Kao da je u mojim očima mogao da pročita o čemu razmišljam, šta sam radila u prošlosti, ceo moj život za koji on ne zna. Kad shvati, nasmeje se spuštajući glavu dole koju ubrzo podiže.

"Uvau, fasciniran sam." Namrštim se.

"Zašto ja?" Trudim se da ne zaplačem, a stvarno ne znam koji mi kurac i zašto uopšte želim da plačem!

"Jednostavno sam takav. Okrivi me, neću se buniti." Okrene me, a zatim se vratim na prvobitni položaj, slučajno udarajući u njega. Uhvati moju ruku, a zatim je stegne i privuče bliže sebi.

"Dve godine?" Ironično se nasmejem "mora da me zajebavaš."

"Nisi ti loša. Lepa si, zabavna, poprilično zgodna i divlja, ali ponekad umeš toliko da smoriš! Jednostavno si me smorila." Iako znam da me ne voli, da je bio u lažnoj vezi sa mnom zbog neke koristi, ovo me je ipak zabolelo. Mrzim kako se trenutno osećam.

"Zašto onda nisi raskinuo kad sam te smorila?" Sklonim pogled na par sekundi kako ne bi video suze u mojim očima, a kad suze nestanu pogledam ga ponovo. Podiže ramena kao znak da ni sam nema pojma.

"Nisam želeo. Hteo sam sa tobom da imam seks više od dva puta. Ne mogu da lažem, poprilično si dobra." Zašto me svaka njegova rečenica ubada ovoliko duboko u srce? Namrštim se, pokušavajući da dodjem sebi čim shvatim da sam odlutala i da nisam svesna trenutne situacije.

"Ne želim da igram igrice sa tobom. Znam za slike, takodje znam da je i Tejlor takodje znala." Kažem u nadi da će shvatiti na šta mislim. Do sada se pravio i nije hteo da otkrije pravi razlog zašto je bio sa mnom - koji, ne znam ni ja. Sve što mogu je da pretpostavim razlog, ali želim da čujem od njega lično.

"Kako si saznala?" Pokušava da bude smiren, ali vidim bes koji jedva kontroliše. Stegao me je jače za ruku, toliko da me je zabolelo.

"Nije bitno kako sam saznala." Odgovorim mu, davajući mu do znanja da od mene neće dobiti odgovor.

"Šta tebe sada zanima?"

"Sve." Ne sklanja pogled sa mojim očiju, ali ne sklanjam ni ja. Kao da se takmičimo ko će duže izdržati. "Znam da si joj pretio, ali da je nije ništa dotaklo. Držala vas je u šaci."

Crni leptir - otkrivanjeWhere stories live. Discover now