35. Plan

39 2 0
                                    

Kembridž, Engleska
5. Jun 2022

Pre nego što smo krenuli da gledamo šta se nalazi na flešu, pozvali smo Pola i Milu da nam se pridruže.

Mila je svaki put sklanjala pogled na njihov snimljen pornić, a na slike je samo bacila pogled. Mislim da će posle ovoga imati noćne more.

Džastin je pažljivo gledao sa Polom svaki mogući detalj. Mislim da su odmah shvatili ko je u pitanju.

"Kol?! Tej je sve vreme znala za njihov odnos?" Klimnem potvrdno glavom, dok je Mila još uvek u šoku. "Ne mogu da verujem da je to isti Kol..." isto se i osećam, zbog toga sam možda i najviše tužna. Predstavio me je kao brižnog dečka koji me voli i planira budućnost sa mnom, a onda odjednom saznajem ko je zapravo - i to na teži način.

"Sada ćete čuti ono najbitnije." Kažem, kad čujem da su prešli na video gde Kol priča.

Mila se suzdržavala da ne zaplače, Džastin je stegao vilicu od besa i bio je spreman samo da čuje šta je uradio da bi ga napao, dok je Pol više obraćao pažnju na svog druga i razmišljao već kako da ga smiri. Trenutno, Pol je ovde bio najhladnije glave i definitivno najpametniji.

"Znači on je to uradio!" Ustane besno, te Pol skoči i zaustavi ga.

"Gde si planirao da ideš?"

"Da mu jebem mater!" Gurne ga od sebe.

"I šta onda?!" Prodere se na njega, ali Džastin ignoriše.

"Skloni se!"

"Neću ti dopustiti da te bes preuzme. Igraj pametno!" Besno zatvori oči, verovatno kako bi se smirio, te pokušava da izadje iz sobe dok mu Pol ne dozvoljava.

"Samo me pusti jebote!" Udari ga pesnicom u lice, te Pol uzvraća istom merom i obara ga na pod.

"Alo! Alo! Smirite se!" Proderem se na njih pokušavajući da skinem Pola sa njega, dok Mila pokušava da nekako smiri užarenog Džastina.

"Imam plan i treba da me saslušaš!"

"Džastine, Pol je u pravu. Samo se smiri, dobićeš svoju osvetu." Kaže mu Mila svojim nežnim i mirnim glasom, te je on i posluša.

"Koji plan?" Upitam Pola.

"Ti ćeš se praviti da ne znaš ništa, niko od nas ne zna za ovo, jel jasno?" Klimnemo potvrdno glavom, čekajući šta će nam još reći. "Sigurno ima neke veze u policiji, ne može sam da uradi sve ovo i da se ne otkrije. Trenutno jači je od nas." Ima smisla

"Mi nismo još sigurni da li je on ubio Tej."

"Upravo si pogledao snimak gde priznaje!" Prodere se nervozno Džastin.

"Gde ne priznaje da je on lično ubio! Odgovaraće za pretnje, biće izbačen iz škole zbog seksualnog uznemiravanja maloletnice, u ovom slučaju njegove učenice što je još gore! I za to će odgovarati u zatvoru samo ako Nina kaže da je seksualno uznemiravao, što nije istina. Ne zaboravimo da ima vezu."

Udahnem duboko, masirajući čelo misleći da će bol biti više podnošljiviji.

"Misliš da izvučemo informacije od njega?" Upita ga Mila.

Crni leptir - otkrivanjeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang