Meksika da yeni doğan bebeklere hem annesinin hem babasının soyadı verildiğinden isimleri bu kadar uzundur.
Meksika'nın Pachuca Bölgesi'nde suç ve şiddet ile anılan Palmitas Mahallesi, Meksika Hükumeti ile Germen Crew isimli sokak sanatçıları grubunun ortak çalışmasıyla rengarenk boyandı.
Ülkede 1 Kasım hayatını kaybeden çocuklara, 2 Kasım ise hayatını kaybeden yetişkinlere adanmış. Her iki günde de aileler mezarlıkları ziyaret ediyor ve mezarları Ölüler Günü'nün geleneksel çiçeği olan kadife çiçeği ile süslüyorlar.
Aileler ayrıca evlerinde ve mezar taşlarında sunaklar hazırlıyarak, kaybettikleri sevdiklerinin en sevdikleri yemekleri sergiliyorlar. Bunun amacı, sevdiklerinin ruhlarını kendilerini ziyaret etmeleri için davet etmek.Ülkedeki sanatçılar vermeleri gereken gelir vergisini, yalnızca sanatlarını icra ederek de ödeyebiliyorlar.
Meksika'daki dünyanın en büyük piramidini bulabilirsiniz
Büyük olasılıkla piramitleri eski Mısırlılarla ilişkilendirirken, dünyadaki en büyük piramit aslında Büyük Cholula Piramidi'dir. Piramit 180 feet yüksekliğinde ve tabanı 1.480 metre karedir.Meksikanın bayrağı 3 dikey şeritten oluşur.Soldaki yeşil şerit umudu,ortadaki beyaz şerit saflığı ve sağdaki kırmızı şerit de meksikanın bağımsızlık mücadelesi için ölenleri temsil eder.Yılan yiyen kartal resmi de bir aztek efsanesine dayanır.
Meksika'nın resmi adı Estados Únidos Mexicanos (Birleşik Meksika Eyaletleri) 'dir.
Şu an Meksika'da bizim Bursa döneri 'Pastör (Taco al Pastor)' olarak biliniyor.
Otobandaki elektrik direklerinin arasında iplerden örülü merdivenler / bağlantı yolları var. Bunun sebebi maymunlar rahat dolaşsın, elektrik kurbanı olmasınlar diyeymiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ülkeler Ve Irklar Hakkında Bilgiler
AléatoireÜlkeler ve ırklar hakında bilgi sahibi olmak istiyorsan gel (Bilgiler doğruluklarından %100 emin olunmayıp internetten bulunmuştur.)