çoğunlukla jaja veya jeje diye gülerler
-İspanya'nın resmi adı "İspanya Krallığı" dır.
-2013 yılında İspanya dünyanın en çok ziyaret edilen üçüncü ülkesi olmuştur.
-İspanya'nın %72'si İspanyolca konuşuyor.Geri kalan kısım
Katalanca, Galiçyaca, Bask ve diğer dilleri konuşuyor.-İspanya milli marşında söz yoktur.
La Tomatina, İspanya'da düzenlenen ve insanların birbirlerine binlerce domates attığı her yıl düzenlenen bir festivaldir.
Boğa, İspanya'nın ulusal hayvanıdır.
İspanya, 1. Dünya Savaşı ve 2. Dünya Savaşı'nda tarafsızdı, ancak 1936-1939 yılları arasında 500.000'den fazla insanın öldüğü bir iç savaş yaşadı.
İngiltere, 2002 yılında yanlışlıkla İspanya'yı işgal etti. Farkedilinceye dek 20 Kraliyet Denizcisi, İspanya'da Cebelitarığa 5 dakika süreyle indi. Ve daha sonra hepsi geri çekildi. (._.)
Bu kule, en başta Barselona'ya yapılacaktı. Ama hükümet desteklemeyince, projenin Paris'te yapılmasına karar verildi
Pablo Picasso'nun asıl isminin Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz y Picasso olduğunu biliyor muydunuz? İspanyollar uzun isimleriyle meşhurdur. Bu durum, ülkede herkesin iki tane soyisminin bulunmasından kaynaklanıyor. İspanya'da yaşayanlar hem annesinin hem de babasının soyismini kullanmak durumundalar. Son dönemde bu konuyla ilgili düzenlemeler yapılıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ülkeler Ve Irklar Hakkında Bilgiler
AcakÜlkeler ve ırklar hakında bilgi sahibi olmak istiyorsan gel (Bilgiler doğruluklarından %100 emin olunmayıp internetten bulunmuştur.)