Fransa'da "merhaba" veya "lütfen" demezseniz, kahveye daha çok para ödediğiniz bir kahveci bulunmakta.
Paris'te sadece bir tane "DUR" tabelası vardır.
Fransız tostu aslında Fransız değildir.
Hitler, Eyfel Kulesi'ne merdivenlerden çıkmak zorunda kaldı.
Fransa'yı ziyaret eden Hitler'in geleceğini öğrenen bir takım Fransız mihraklar, Eyfel Kulesi'nin asansörünün kablosunu kesip de çalışamaz hale getirmiştir. Sırf Hitler yürüsün diye. Hitler de gerçekten de yürümüş!
Fransa'da bir domuza "Napolyon" adını vermek yasaktır.
Bir zamanlar Fransa, dünya karalarının %8'ini yönetiyordu.
Fransa'da ölmüş biriyle evlenebilirsiniz.
Paris'teki en eski köprü Pont Neuf'tür, yani Yeni Köprü.
Fransa Kralı 1. John, doğumundan 5 ay önce kral oldu. Ama sadece 5 gün yaşadı.
Fransa, 12 farklı saat dilimi kullanıyor.
1814'ten 1830'a kadar Fransız bayrağı sadece beyazdı.
2012'ye kadar, tamı tamına 214 yıl, Paris'te kadınların pantolon giymesi yasaktı.
Afrika'da Fransızca konuşan insan sayısı, Fransa'dakinden fazladır.
Paris'te az sayıda taksi olmasının sebebi, plaka ücretlerinin pahalı olmasıdır.
Fransa'da "Yahudilere Ölüm" (La Mort aux Juifs) adında bir kasaba vardır.
Dünyadaki bütün şampanyalar, Fransa'nın Champagne bölgesinde üretilir.
Bugün bağımsızlığını kutlayan ülkelerden 26'sı, bağımsızlığını Fransa'dan kazanmıştır.
Louvre Müzesi, 1190'da, Viking istilalarına karşı inşa edilmiştir.
Fransa'da McDonald's'larda bira servis edilir.
CountryHumans Fransa Yan ve Kötü kişilik önerim: Benim hayalimde Fransa kibirli bir kişiliğe sahip. Birleşik Krallık'ı sevmez. Dışarıda onunla dost gibi görünse de, yalnız kaldıklarında genellikle kavga ederlerler. Başkalarının ona karşı kibar davranılmasını ister. Dış görünüşüne gereğinden fazla önem verir. Hobi olarak resim çizer ve pandomin yapar. Egolu biridir ve her şeyi bildiğini düşünür. Pek barış yanlısı birisi değildir. Kendisine yararı dokunmayacak iyilikleri kırk yılda bir yapar.
(Eğer sizin de varsa yorumlara yazabilirsiniz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ülkeler Ve Irklar Hakkında Bilgiler
De TodoÜlkeler ve ırklar hakında bilgi sahibi olmak istiyorsan gel (Bilgiler doğruluklarından %100 emin olunmayıp internetten bulunmuştur.)