4 yıl sonra
Bu olayın üzerinden 4 sene geçmişti.
Bu sırada hiç ummadığım olaylar olmuştu. Eren titana dönüşmüştü. Resmen titandı amk! Hepimizin gözü önünde titanın içinden çıktıktan sonra bir daha görmemiştim onu. Onun olmadığı zamanlarda Mikasa ve Armin'e destek çıksam da ben de çok üzülüyordum yokluğuna. Öğrendiklerimize göre mahkemeye çıkmış orada Levi Ackerman tarafından dayak yemişti. Ama idam edilmekten kurtulmuştu.
Levi Ackerman'ı o olaydan sonra bir kez daha yakından görmedim. Sadece bir kaç kere keşif birliği dönerken atın üzerinde görmüştüm onu. Onu pek sevdiğim söylenemezdi artık. Hem hayal kırıklığına uğramış hem de dayak yemiştim.
O ise beni gördüğü o bir kaç anda tiksintiyle yüzüme bakıp tch demekten başka bir şey yapmamıştı.
Onu düşüncelerimden uzaklaştırdım.
Birkaç gün önce herkes katılacağı birliği seçmişti. Yakın arkadaşlarım keşif birliğini seçmişti. Hem üzgün hem de mutluydum. Onların tehlike içinde olmasını istemiyordum ama onlardan ayrı kalmak da içime sinmiyordu.
Şu an ise Eren'in de kaldığı keşif birliğinin eski karargahına doğru gidiyorduk. -olayları hızlı geçiyom daha çok Levi takımında erenin deneylerinde geçen sürede gelişicek ilişkimiz-
Mikasa belli etmese de aşırı mutluydu. Armin ise sevinçle bana okyanustan bahsediyordu.
Benim aklım ise Levi Ackerman ile karşılaşacak olmamdaydı. Bir anda üstüme saldırıp orada haşatımı çıkaracak diye ödüm kopuyordu. Aslında bir bakıma istiyordum da bunu. 4 sene sonunda birlikte 2. Seçilmiştim. Güçlüydüm. Onunla bir dövüşsem kazanma ihtimalim vardı artık.
Bir de yüzüne bir yumruk atmayı aşırı istiyordum.
Sonunda karargaha geldik. Atlarımızdan inip onbaşının emiriyle ilerlemeye başladık.
"Mikasa! Armin!" Diye arkadan bir ses gelmesiyle oraya döndük.
Eren!
Eren bizi henüz görmemişti. Ama onu görmemle mutlu oldum. Şapşal çocuk özlemiştim onu.
Mikasa endişeyle onunla konuştuğu sırada oraya yöneldim ama arkada yüzbaşıyı görmemle olduğum yerde kaldım.
Tipini siktiğim
"Y/N!"
Erenin sesiyle oraya döndüm. Hızla onların yanına koştum.
"Naber lan ergen" dedim saçlarını karıştırırken. Mikasa Eren'e dokunulmasından hoşlanmazdı. Ama ben onlara daha çok bir abla gibi yaklaştığımdan bana bir şey demezdi. Eren'e olan aşkını en başında anlamıştım. Bana itiraf etmesi için uzun süre yalvarmıştım. Sonunda ititaf ettiğinde ise hislerinin karşılıklı olmadığını düşünerek sessizce ağlamıştı.
Ama ben öyle düşünmüyordum.
Eren saçlarını ellerimden kurtarıp düzeltti. Jean yanımıza gelirken aralarında gergin bir konuşma geçiyordu ki üzerimde birinin bakışlarını hissedip etrafıma bakındım.
Kimseyi göremeyince üstelemedim ve içeri geçtik. Yakında sefere çıkacaktık. Annem yendiğinden beri ilk defa titan görecektim.
-Buraları hızlı geçiyom sadece birliğe katıldığımızı falan belirtmek için yazdım bu kısımları.-
---timeskip---
Bunların üstünden ne kadar geçtiğini hatırlamıyorum.