16

1.7K 152 189
                                    

Homurdanarak çayı aldım ve gidip tekrar doldurdum.

Bu adamın adım atacağı yoktu amk

Sinirle yukarı çıktım tekrar ve sertçe kapısını çaldım.

Komutuyla içeri girdim ve ifadesizce kapıyı kapatıp yüzüne bakmadan masaya yaklaştım. Çayı yavaşça bıraktım ve ona döndüm.

"Başka emriniz?" Dedim. Bir an durdu. Yine bir şey demeyecekti belli ki. Arkamı dönüyordum ki elini bileğimde hissedince durdum.

Ehe

"Seni yorduğumu biliyorum ama..."dedi.

"Hayır yorulmuyorum." dedim hemen devam etmesi için.

"O zaman masayı de temizler misin?" dediği anda yüzüne bir tane geçirmemek için zor durdum.

Temizlik senin götüne girer umarım.

Sinirle başımı salladım. "Tabii." dedim dişlerimin arasından. Banyodan bezleri aldım ve evrakları toplamasına yardım ettim. Masa boşalınca hızlıca temizledim.

Yaklaşıp parmağını masanın zemininde ilerletti.

"Aferin." Dedi ve tereddütle elini saçıma attı ve karıştırdı. İstemeden gülümsedim. Hem sinirlendirip hem mutlu ediyordu beni. Aptal.

Bezleri de yıkadıktan sonra son kez ona döndüm.

"Son olarak senden kişisel bir isteğim var Y/N. Omuzlarıma masaj yapar mısın?"

Sonunda!

O kadar yorduktan sonra istemesi sinirimi bozsa da hemen gülümsedim ve başımı salladım. Yüzü kızardı ve sandalyeye oturdu.

Arkasına geçtim ve ellerimi omuzlarına atıp masaj yapmaya başladım. Kafasını öne eğmişti. Dokunuşumla vücudu kasılırken bir süre sonra hareketlerim sayesinde kendini bırakmıştı. Cidden çok sertti omuzları. Neden dinlenmiyordu bu adam?

Saçlarının ne kadar güzel olduğunu düşünürken birden kafasını kaldırdı ve sandalyenin başına yasladı. Gözleri kapalıydı. Saçları geriye yatmıştı.

Çok ama çok yakışıklıydı.

Sakin kalmaya çalışarak masaja devam ettim. Gözleri kapalı olduğundan rahatlıkla yüzünü seyrediyordum ki birden gözlerini araladı ve aşağıdan bana baktı.

Gözlerimi ondan çekmeden bakmaya devam ettim. O da çekmemişti. Bu şekilde bile yakışıklı olmayı nasıl beceriyordu bu adam.

"Y/N..." dediği anda odaya hızla birisinin girmesiyle ikimiz de yerimizde zıpladık. Levi hemen ileri çekmişti kendini.

"KOŞUN KOŞUN! CONNİE KAFASINI CAMA SIKIŞTIRDI." diye bağırdı Hange. Sonra bir an bize baktı ve ne olduğunu algıladı.

"AHAHAHAH ÖZÜR DİLERİM. SİZ DEVAM EDİN!" Diye bağırdı ve kapıyı kapatıp gitti.

Hay anneni sikeyim Hange

"Sen de git istersen." Dedi Levi. Başımı salladım ve yanından geçtim.

"Bu arada..." dedi arkamdan. Ona döndüm. Gözlerini kaçırdı.

"Teşekkür ederim." Dedi. Gülümsedim. "Önemli değil. İstediğinizde yine yaparım." dedim ve çıktım. Kalbim deli gibi çarpıyordu.

Zar zor kendime geldikten sonra aşağı inip Connie'nin kafasını sıkıştığı yerden çıkartmalarında diğerlerine yardım ettim. Daha sonra ise yukarı çıkıp uyudum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Y/N?"

Armin'in sesiyle açtım gözlerimi. Bilinçsizce etrafa baktım bir an.

Levi x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin