"Y/N eğer uyanmazsan seni döverim."
Mikasanın dürtmesiyle zar zor uyandım. Uykusuzluktan ölücektim. Gece bir türlü uyuyamamıştım.
"Gece neden uyumadın?" Dedi kalkmama yardım ederken.
"En son Kaptan çağırmıştı. Yoksa ceza olarak temizlik mi yaptırdı?" Dedi Sasha.
"Yok ya uyku tutmadı." Dedim uykulu uykulu ve ayağa kalkıp zar zor üstümü giydim. Odadan çıkıp aşağı indim.
Gözlerim zar zor açılıyordu. Hemen elimi yüzümü yıkamam lazımdı. Bir anda yanlışlıkla Jean'a çarpınca başımı kaldırıp suratına baktım.
"Aman tanrım bir titan!"
"Jean senin o minik götünü-" derken birden Hange geldi ve boynuma atladı.
"Güüünaayyddınnn" dedi. "Günaydın Hange." Dedim ve zar zor kollarından kurtulup tuvalete girdim. Elimi yüzümi yıkayıp saçlarımı düzelttikten sonra çıktım ve içeri geçtim.
"Günaydın." Dedim içeriye doğru. Herkes karşılık verirken Jean Connie'ye "Yemin ederim bir titan gördüm. Hatta bak orada!" Diyerek beni gösteriyordu.
"Jea-"
"Günaydın Y/N"
Arkamdaki sesle lafım kesildi ve birden kalbim sıkıştı. Sesini duymak garip hissettirmişti. Kaptan normalde bana karşılık vermezdi. Ona döndüm ve gülümsedim.
İfadesizce yüzümü süzdü.
"Gece uyumadın mı?" Diye sordu.
Oo kral konuşabiliyormuş amk
Ama neden merak ediyordu ki?
"Uyku tutmadı sadece." Dedim. Başını salladı ve yanımdan geçip sandalyesine oturdu.
Ben de gidip kahvaltıyı hazırlamada diğerlerine yardım ettim.
Tam oturacakken Armin gelip elini alnıma koydu.
"İyi misin Y/N? Yüzün çok solgun duruyor."
"İyiyim Armin. Uykusuzum sadece. " dedim. Başını sallayıp gülümsedi ve yerine geçti.
Diğerleri ona rahatça dokunurken Levi'ın dokunamaması sinirini bozuyordu.
Acaba yemekten sonra o da Armin gibi yapıp elini alnına mı koysaydı? Geri çekilirdi belki de. Korkuyordu. Hange ona yakın olmasını söylemişti ama nasıl yapacağını bilmiyordu Levi.
"Kaptan bugün antremanlara katılmasam olur mu?" Dedi Eren. Onun yüzü de çok solmuştu. Hem titan deneyleri hem de antremanlar vücudunu yoruyor olmalıydı.
Kaptan gözlerini ona çevirdi. Tam ağzını açıp "Hayı-" diyordu ki birden durdu. Bakışları bana döndü. İstemsizce gözlerimi kaçırdım.
"Tamam." Dedi. Eren rahatlamışçasına nefesini verdi.
"Yaa işte Levi böyle iyi kalplidir!" Dedi Hange bana doğru. Bu kadın gerçekten kafayı yemiş.
Kahvaltı boyunca Kaptan'ın bazen sohbetimize katılması dışında hiçbir değişiklik yoktu. Garip bir şekilde konuşkandı bugün.
"Y/N kitabı bitirdin mi?" Dedi Armin bana dönerek.
"Yok ama az kaldı."
"Hangi kitap?" Kaptanın sesiyle ona döndüm.
Sanane lan
"Dış dünya ile ilgili bir kitap. Y/N'e ben önerdim." Dedi Armin.
İfadesizce gözlerime bakıyordu.