"Eren Mikasa'yı öpmüş." Diye fısıldadı Armin kulağıma. Hep beraber salonda oturuyorduk. Bir tek Ymir ve Historia odaya çıkmıştı.
Ben de ona döndüm. "Biliyorum. Mikasa söyledi." dedim. Armin bir an şaşırdı.
"Tahminimiz doğru çıktı." Dedi gülümseyerek. Mikasa'nın bana Eren'in onu öptüğünü söylemesinden bu yana 2 gün geçmişti.
Levi'ın bana sarılmasından bu yana...
O günden beri Levi yine içine kapanmıştı. Benimle göz göze gelmemeye çalışıyordu. Alt tarafı sarılmıştı bana. Ne vardı bu kadar utanacak?
Levi artık dayanamıyordu. Rüyaları onu ele geçirmişti resmen. Ne zaman gözleri kapansa hemen Y/N ile ilgili bir rüya görüyordu. Bu rüyalardan birazı onun bir titan tarafından yenilmesi ile ilgiliydi.
Ama geri kalan rüyalarda...
Hange'ye durumu açıklamak istemiyordu ama başka çaresi yok gibiydi. Kafayı yiyecekti resmen. Onu bu kadar saf bir şekilde severken rüyalarının bu kadar kirli olması keyfini kaçırıyordu.
Yüzüne bile bakamıyordu utançtan. Acaba öğrense onun hakkında ne düşünürdü. Belki de bir daha yanına bile yaklaşmıştı.
Öte yandan Hange'ye de güvenemiyordu. Ondan utanmıyordu ama diline hakim olamayan birisiydi Hange. Ayrıca Hange onu nasıl anlayabilirdi ki?
Ama ne olursa olsun onunla konuşacaktı. Bu rüyaların durması gerekiyordu artık.
Oturmuş sohbet ederken Hange birden elinde iskambil kağıdıyla geldi.
"Hadi papaz kimde oynayalım." Dedi. Ofladım. Bu oyunu ne zaman oynasak hep ben kaybediyordum. Cezası da herkesten bir tokat yemekti.
-oyun şu şekilde bir destenin içine bir tane papaz koyuyolar ve karıştırıp herkese eşit miktarda kağıt veriyolar. Sonra siz elinizdeki kağıtları yan tarafa gösteriyorsunuz. Eğer elindeki kağıtlarla bir çift olursa ortaya koyuyor. Değilse devam ediyor. Eğer papazı çekerse diğer arkadaşı seçim yapıyor. Oyunun amacı oyunculardan birisinin elinde sadece papazın kalması-
"Ben oynamam." Dedim hemen.
"Olmaz. Herkes oynayacak." dedi Hange. Sonra Levi'a döndü." Gerçi bu oynamasa da olur. Hayvan gibi vuruyor insana." Levi ona kaşlarını çatarak sinirli sinirli baktı.
İç sesimde ona Levi demeye başlamıştım artık
En sonunda Hange'nin ısrarlarına dayanamadık ve oynamaya başladık. Armin başlıyordu. Bana döndü kartlarını göstermeden.
Elindeki kağıtlara göz gezdirdi.
Lütfen bu papaz olmasın lütfen
Birisini seçtim ve kimseye göstermeden aldım.
Papaz
Hay şansımı sikeyim
Belli etmeden Eren'e döndüm. Uzun bir süre kartlara baktı.
"Oynasana aptal!" Diye bağırdı Jean.
"Sus at kafalı!" Dedi Eren ve hızla birini çekti. Kıl payı papazı kaçırdı.
Götünü sikim
Oyun bu şekilde dönüyordu. Papaz hâlâ bendeydi. Anasını sikicektim Eren'in. Bu kadar ballı olamazdı amk
Uzaktan Kaptan'ın bizi izlediğini farkettim.
Sonunda oyunda sadece ben ve Connie kalmıştık. Elimde bir papaz ve başka bir kart vardı. Onun elinde ise tek bir kart vardı.