Yüzüme bir şeyin yaklaşma hissiyle bir anda gözlerimi araladım. Levi elini yüzüme doğru götürmüş uyandığımı görünce geri çekmişti. Niye çekiyon olm
-sahne fotoyu görünce aklıma geldi çaktırmayın bi de üstü giyinik gibi düşünün-
Bir an uyku sersemliğiyle boş gözlerle ona baktım. Yanakları kızarınca doğrulup sırtını bana dönerek yatakta oturdu. Lan yataktayız
Ananı sikiyim
Dün gecenin aklıma gelmesiyle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Bir an yüzüme ısı hücum ederken yutkundum. Ben bile utandıysam Levi ne haldedir diye düşünüyordum.
"Günaydın." dedi bana dönmeden. Uzanıp yerden çizmesini aldı ve giymeye başladı. Gözlerimi ovuşturup yatakta doğruldum. Belim aşırı derecede ağrıyor bacaklarım sızlıyordu. Zevk mi alıyoz acı mı çekiyoz belli değil amk
"Günaydın." dedim uykulu sesimle. Omuzunun üzerinden hafifçe bana baktı.
"Antremanlar çoktan başladı. Diğerleri seni arıyordur. Yatakhaneye gidip üstünü değiştirip yanlarına git." Heyecanlı bir şekilde konuşması gülümsememe sebep olmuştu. Kekelememek için zor duruyordu.
"Tamam." dedim üstümdekilere bakarken. Levi'ın serbest kıyafetlerinden birisi üstümdeydi.
"Bir yerin ağrıyor mu?"
"Hayır." dedim yalan söyleyerek. Yatakta dönüp bacaklarımı yere değdirdim. Gözlerim çizmelerimi ararken Levi ayağa kalkmıştı. Yatağın etrafında dönüp yanıma geldi.
"Doğruyu söyle." dedi yüzüme bakmadan. İleride dolabının yanından çizmelerimi getirdi ve önüme çöküp ayağıma giydirmeye başladı.
"Her yerim ağrıyor." Böyle söyleyince daha da utandı ve kafasını eğdi. Çizmeleri giydirdikten sonra ayaklandı ve elini kalkmam için bana uzattı. Ondan destek alarak ayağa kalktım.
"Yatakhanede biraz dinlen. Antremanlara katılmayacağını söylerim." Başımı salladım. Kendini zorlayıp gözlerimin içine bakınca kıkırdadım.
"Çok utangaçsın. Dün gece hiç öyle değildin." dedim göz kırparak. Bakışlarını kaçırıp elini belime koyarak odadan çıkmamı sağladı.
"Umarım hep böyle boşboğazlı olmazsın velet." Yanından geçip ofisin kapısına ilerledim ve kilidi çevirdim.
"Akşam görüşürüz." dedi çıkmadan. Ona başımı salladığımda beni son kez durdurdu. Omuzlarımdan kendine çekip yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Akşama siksen yapmam haberin olsun."
"Onu mu diyorum ben aptal?" dedi kaşlarını çatarken. Hem kızarmış olup hem de sinirli olması ayrı komik oluyordu. "Geldiğinde sana masaj yaparım." Uyy masaj