"Besbelli seviyor işte." Dedi Ymir. Historia'nın kucağına yaslanmıştı. Mikasa ve Eren diğer koltuktaydı. Mikasa Eren'in omuzlarına masaj yapıyordu. Diğer koltukta da Jean bir yandan sinirle Mikasa ve Eren'i izlerken diğer yandan konuya katılıyordu. Sasha da yerde başını Connie'nin karnına yaslamış yatıyordu.
Amına koyim herkes bir temas halinde sikecem
Şimdi Levi olsa başımı omuzuna yaslasam
Ne diyorum ben amk
"Bütün gün sizi izledim. Ve son kararım sevdiği yönünde." Dedi Armin. Başını dizlerime yaslamıştı ben de saçlarıyla oynuyordum.
"Ben de seviyor diyorum. Kaptan kimseye sana davrandığı gibi davranmıyor." Dedi Mikasa.
Jean "Eeh biz zaten çoktan anlamıştık bunu." Diyince şaşırıp ona baktım.
"Ne demek çoktan anladınız?" Diye sordum.
"Aslında bir süredir aramızda bunu konuşuyorduk ama yanlış anlarsın diye söylemeye çekindik." Dedi Eren. Kendini iyice Mikasa'ya bırakmıştı. Bu çocuk kadar malı yoktu amk. Madem seviyorsun açılıp mutlu olsana.
Ben de mi maldım acaba?
Ne alakası var amk ben Levi'dan hoşlanmıyordum
Yani hoşlanıyordum ama-
"Peki sen ona karşı bir şey hissediyor musun?"
Armin'in sorusuyla birden gerildim. Diğerleri de sorarcasına bana bakıyordu.
"Biz neden bu konuyu konuşuyoruz aq?" Dedim sonunda. Ymir gülmeye başladı.
"Konuyu değiştirme. Soruya cevap ver önce." Dedi Eren.
"Baksanıza seviyor işte." Dedi Ymir hemen.
"Y/N?" Armine baktım. Sonra nefesimi vererek konuştum.
"Bilmiyorum. Emin olamıyorum."
"Eğer evlenirseniz bir kutlama ziyafeti yaparsınız değil mi Y/N?"
Sasha'ya yanımda duran yastığı fırlattım.
"Y/N'den kim hoşlanıyordu?"
Herkes Connie'ye mal mısın der gibi baktı.
"Peki neden emin olamıyorsun?" Dedi Armin.
Nedeni basitti aslında. Uzun zamandır düşünüyordum bunu.
"Kaptan ekibini daha yeni kaybetti biliyorsunuz." Dedim. Eren'in morali hemen bozulmuştu.
"O gün keşiften dönerken ekibinden birisinin babasıyla olan konuşmasını duydum. Kızının evlilik için genç olduğunu falan söylüyordu. Belli ki Kaptan'ın sevgilisi ya da nişanlısıydı. Bu olaydan çok uzun zaman geçmedi ve şimdi de beni mi seviyor? Ne ara onu unuttu ne ara benden hoşlanmaya başladı?" Dedim.
"Bahsettiğin kişi Petra-San olmalı." Dedi Eren." Ekipteki tek kadın asker oydu. Ama ben onlarla olduğum süre boyunca sevgili denecek kadar yakın değillerdi."
Bu sözler bir an için kalbimi rahatlatırken konuşmaya devam etti.
"Ama Petra-San sürekli Kaptan'dan bahsederdi. Hatta şimdi düşününce sürekli yanında olurdu." Dedi ve bana üzücü bir bakış attı.
Cidden sevgilisini bu kadar çabuk unutuyorsa onun sevgisine nasıl güvenebilirdim ki?
"A-ama henüz emin değiliz." Dedi Armin.
"Ben sadece bu işin sonunda üzülen kişi olmaktan korkuyorum. Bu yüzden ona bağlanmamaya çalışıyorum. Böylesi daha iyi." Dedim. Hiçbirine bakmıyordum.